26 مهر 1391
شماره خبر: 13363

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز: پیام سپیدار نشریه ای در راستای اهداف انقلاب و نظام است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز: پیام سپیدار نشریه ای در راستای اهداف انقلاب و نظام است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز: پیام سپیدار نشریه ای در راستای اهداف انقلاب و نظام است


سپیدار آنلاین: مجتبی ابراهیمی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، به همراه عطاپور معاونت فرهنگی مطبوعاتی، طاهری رئیس اداره مطبوعات و تبلیغات و خانم صاحبی مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با حضور در دفتر 2روزنامه پیام سپیدار و پایگاه خبری تحلیلی سپیدار آنلاین با ابراز خرسندی دریافت مجوز اولین 2روزنامه استان را به مدیریت و کارکنان این رسانه تبریک گفتند.
ابراهیمی در این بازدید با اعلام این مطلب که پیام سپیدار این قابلیت را دارد که در فضای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، و هنرهای انقلابی استان برای ایجاد وحدت و رشد و بهبود امور موج ایجاد کند گفت: سپیدار در مدت فعالیت خود اثبات کرده در راستای اهداف انقلاب و نظام حرکت می کند. مدیر کل ارشاد البرز 2روزنامه شدن پیام سپیدار را یک موفقیت بزرگ خواند و گفت: سپیدار باید از این موفقیت به عنوان یک مسیر برای ارتباط گیری صحیح بین مردم و مسئولین استفاده کند چرا که متاسفانه برخی خوبی ها را نمی بینند این درحالی است که این نشریه با وجود عدم وابستگی به جناح های خاص همواره در مسیر ولایت حرکت کرده و به خوبی ها بیشتر توجه داشته و هدفش مچ گیری مسئولین نبوده است.
وی با اشاره به شرایط سخت پیش روی گفت: مردم ما شرایط سخت تر از این را هم تجربه کرده اند ولی آنچه مطبوعات وظیفه دارند به آن توجه ویژه داشته باشند بسط و گسترش دیدگاه رهبر معظم انقلاب است که همواره افق های دور را برای رسیدن به قله ها روشن می بینند. وی افزود: آنچه مسلم است برای رسیدن به قله همواره باید در دامنه آن سختی هایی را تحمل کنیم حال مطبوعات وظیفه دارند در این برهه در راستای اهداف انقلاب و رهبر به عنوان نقشه راه برای نزدیکتر کردن قلبها درست عمل کنند. ابراهیمی در ادامه با اشاره به نقد منصفانه و ضرورت وجود آن در نشریات گفت: متأسفانه برخی از نقد واهمه دارند و برخی فرق نقد و تخریب را نمی دانند و از مطالبه عملکرد رسانه ها بی خبرند این درحالی است که پیام سپیدار از این پس با وجود ارتباط روزانه با مردم و مسئولین این وظیفه را دارد باطرح نقشه راه با نقد دلسوزانه و هوشمندانه در جهت رضایت مندی و پیشبرد اهداف نظام و رشد و بالندگی البرز گام بردارد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت های مورد قبول و شایسته پیام سپیدار و پایگاه خبری تحلیلی سپیدار آنلاین در حوزه فرهنگی خطرنشان کرد: این مجموعه با داشتن نیروهای کارآمد می تواند به گسترش ظرفیت ها، با ایجاد فضای آزاد سیاسی و ایجاد وحدت کمک های شایانی به این حوزه داشته باشد.
عطاپور معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل ارشاد هم طی سخنانی با اعلام این مطلب که سپیدار با دریافت مجوز تنها دوروزنامه استان باید بسترها و ظرفیت های جدیدی در راستای خدمات رسانی فرهنگی به مردم ایجاد کند گفت: تحلیل، گفتگو و بحث های روز کشور و پیام های فرهنگی از مقوله هایی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. در ادامه
جعفری مدیر مجموعه سپیدار با تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه مجموعه استان به خصوص اداره کل ارشاد با نشریات گفت: امید داریم بتوانیم با راهنمایی و مساعدت همه خدمتگذاران در این مسیر موفق عمل کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود