6 دی 1393
شماره خبر: 134292

اعلام برگزیدگان چهارمین فراخوان دوماهانه طراحی پوستر خانه گرافیک حوزه هنری استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اعلام برگزیدگان چهارمین فراخوان دوماهانه طراحی پوستر خانه گرافیک حوزه هنری استان البرز


چهارمین فراخوان دوماهانه طراحي پوستر خانه گرافيك حوزه هنري استان البرز را با موضوع «حجاب و عفاف و پاکدامنی» در جامعه به همت خانه گرافیک حوزه هنری استان البرز برگزار شد.
اين فراخوان گرافیک با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ ناب حجاب اسلامی از دریچه اثر گذار هنر در مهرماه سال جاری اعلام شد و در طول برگزاری فراخوان مجموعا تعداد 33 اثر از 17 طراح به دبیرخانه فراخوان ارسال شد. که از میان آثار رسیده، 15 اثر فاخر به نمایشگاه مجازی خانه گرافیک حوزه هنری البرز راه یافت و 2 اثر نیز از میان پوسترهای نمایشگاه به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند. شایان ذکر است طراحان برگزیده چهارمین فراخوان دوماهانه طراحی پوستر سرکار خانم مهناز عابدینی و جناب آقای حسام بیک محمدی از هنرمندان جوان و خوش آتیه البرزی می باشند. هنرمندان و علاقمندان به عرصه گرافیک می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه به سایت این خانه به آدرس www.alborzgraphiccenter.ir مراجعه و از لذت تماشای این پوسترها بهره مند شوند. گفتنی است پنجمین فراخوان دوماهانه طراحی پوستر خانه گرافیک حوزه هنری استان البرز تا پایان دیماه سال جاری اعلام خواهد شد.
شایان ذکر است علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با نحوه فعالیتهای حوزه هنری استان البرز و اطلاع از برنامه های در حال انجام حوزه هنری میتوانند به پایگاه مجازی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه و از آخرین رویدادهای هنری استان نیز مطلع گردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود