27 دی 1393
شماره خبر: 135806

هوشمندسازی 4600 کلاس درس در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

هوشمندسازی 4600 کلاس درس در استان البرز


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به طرح هوشمند‌سازی مدارس این استان گفت: هم‌اکنون 4 هزار و 626 کلاس درس در این استان هوشمندسازی شده است.
خسرو ساکی در شورای آموزش و پرورش استان که با حضور وزرای آموزش و پرورش و کشور برگزار شد اظهار کرد: متاسفانه استان البرز با کمبود سرانه‌های آموزشی مواجه است.
وی ادامه داد: پرداختن به موضوع آموزش و پرورش در این استان از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود. مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات و طرح‌هایی در راستای توسعه سرانه‌های آموزش و پرورش در این استان در قالب تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاه‌های اجرایی البرز انجام شده است. وی افزود:‌ اجرای طرح‌هایی از جمله بازسازی و زیباسازی مدارس و اجرای طرح‌های آموزش شهروندی از جمله طرح‌هایی است که هم اکنون در قالب تفاهم‌نامه در مدارس استان البرز در حال اجرا است. ساکی با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان دختر در این استان بیش از تعداد دانش‌آموزان پسر می‌باشد تاکید کرد: باید در رشد سرانه‌های آموزشی این استان تلاش بیشتری را از خود نشان دهیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح هوشمند‌سازی مدارس این استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون 4 هزار و 626 کلاس درس در این استان هوشمندسازی شده است. مدیرکل آموزش و پروش استان البرز تصریح کرد: با ساخت مسکن مهر باید توجه جدی و ویژه‌ای به ایجاد و ساخت مدارس نیز داشته باشیم. وی ادامه داد: البرز از لحاظ استعدادهای علمی در رتبه بسیار بالایی قرار دارد و سال گذشته توانست با کسب 12 مدال در المپیادهای مختلف مقام‌هایی را کسب کند. در ادامه این نشست عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر توسعه مدارس و رفع معضلات و کمبودهای آموزش و پرورش در این استان خواستار رشد سرانه‌های آموزشی و پرورشی در البرز شد. وی تاکید کرد: متاسفانه مظلوم‌ترین وازرتخانه آموزش و پرورش می‌باشد و این در حالی است که آموزش و پرورش سهم بسیار بزرگی در ارائه آموزش‌ها و تربیت نسل آینده ایفا می‌کند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود