30 مهر 1391
شماره خبر: 13596

مدير كل آموزش و پرورش استان البرز: بيش از 3 هزار كلاس درس در البرز هوشمند هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مدير كل آموزش و پرورش استان البرز: بيش از 3 هزار كلاس درس در البرز هوشمند هستند

سپیدار آنلاین: مدير كل آموزش و پرورش استان البرز اعلام كرد: طي سال تحصيلي 91 – 92 بيش از 3 هزار كلاس درس در اين استان به هوشمند بوده و به صورت هوشمند اداره مي‌شوند.
اكبر حليمي اظهار داشت: بر اساس برنامه نظام نوين آموزشي در آموزش و پرورش كشورمان، شيوه آموزش به دانش‌آموزان بايد به صورت هوشمند باشد. وي تصريح كرد: اين شيوه آموزشي تاثير بسيار عميقي در دانش‌آموزان داشته و بر اساس گزارش‌هايي كه داريم، ميزان فراگيري دانش‌آموزاني كه در اين محيط‌ها آموزش ديده‌اند به مراتب بيشتر از ديگران است.
مدير كل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: به همين دليل طي دو سال اخير تلاش بسيار زيادي براي هوشمند سازي مدارس اين استان انجام شده است. حليمي گفت: هم اكنون 3 هزار و 300 كلاس درس در استان البرز كه مربوط به مقاطع مختلف ابتدايي، راهنمايي، دبيرستان و هنرستان است، به صورت هوشمند اداره مي‌شود.
3 هزار كلاس درس ديگر در البرز هوشمند مي‌شود
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا روند هوشمند سازي مدارس در استان البرز ادامه خواهد يافت؟‌ بيان داشت: همان طور كه پيشتر اعلام كرديم، ما در تلاش هستيم تا تمام كلاس‌هاي درس در اين استان را هوشمند سازي كنيم. مدير كل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: اين طرح بايد به مرور زمان اجرايي شود و هم اكنون هوشمندسازي 3 هزار كلاس درس ديگر در البرز در دستور كار قرار دارد. حليمي در پايان اعلام كرد: بر اساس برنامه‌ريزي انجام شده فصل تحصيلي 92 – 93 را با 6 هزار و 300 كلاس هوشمند آغاز خواهيم كرد و اميدواريم تا پايان فصل تحصيلي جاري كار هوشمندسازي 3 هزار كلاس درس فوق به پايان برسد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود