30 مهر 1391
شماره خبر: 13625

انتخابات شورای دانش‎‌آموزی در مدارس استان البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

انتخابات شورای دانش‎‌آموزی در مدارس استان البرز برگزار می‌شود

سپیدار آنلاین: به منظور تمرین فعالیت های سیاسی اجتماعی دانش آموزان انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس استان البرز برگزار می شود.
یکی از روش های رسیدن به اهداف بلند نظام آموزش و پرورش و تربیت سیاسی اجتماعی دانش آموزان برگزاری انتخابات دانش آموزی است که سوم آبان ماه جاری در کلیه مدارس استان برگزار خواهد شد. دانش آموزان علاقمند به عضویت در شورای دانش آموزی می توانند با مراجعه به دفاتر مدارس بت نام اولیه را انجام دهند تا مراحل قانونی بعدی شکل گیرد.
همایش کارگاه آموزشی ویژه آموزگاران پایه ششم در البرز برگزار می شود
معاونت آموزش ابتدایی استان در راستای توانمندسازی نیروی انسانی با توجه به سند تحول بنیادین و منطبق بر اهداف معاونت آموزش ابتدایی وزارت متبوع مبادرت به برگزاری همایش کارگاه آموزشی ویژه آموزگاران پایه ششم پیرامون کتاب تفکر و پژوهش کرده است. در این همایش که سوم و چهارم آبان ماه (ویژه ی آموزگاران مدارس دولتی استان البرز) برگزار می شود، خانم دانشور و آقای غلامحسینی مولفین کتاب تفکر وپژوهش محتوای آموزشی کتاب و جایگاه تفکر و پژوهش در رسیدن به چشم انداز 1404 را مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند داد.
همایش استانی هفته بهداشت روان برگزار می شود
گروه مشاوره تربیتی آموزش و پرورش استان البرز به مناسبت هفته بهداشت روان همایش استانی "هفته بهداشت روان" برای مشاوران و روسای انجمن اولیاء و مربیان مدارس متوسطه برگزار می کند. این همایش با حضور مدیران و معاونین پرورشی و تربیت بدنی در سی ام مهر ماه جاری در کانون امام علی(ع) واقع در کرج برگزار می شود.
افتتاح سالن تخصصی ژیمناستیک شهید کلهر در آموزش و پرورش ناحیه یک کرج
سالن تخصصی ژیمناستیک شهید کلهر ناحیه یک کرج با همکاری و تلاش مدیران آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان با اعتبار یک میلیارد و نهصد و سی میلیون ریال افتتاح شد.
راه اندازی این سالن باعث خواهد شد طرح های ملی ژ یمناستیک و مدارس تخصصی ورزش ناحیه یک کرج با کیفیت بهتری اجراء و زمینه استعداد یابی دانش آموزان فراهم شود.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود