6 بهمن 1393
شماره خبر: 136407

خدمات اینترنتی با 80 درصد تخفیف برای اعضا

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

خدمات اینترنتی با 80 درصد تخفیف برای اعضا


به منظور افزایش ارائه خدمات به اعضای کتابخانه های عمومی، اینترنت با 80 درصد تخفیف در کتابخانه شهیدان نصیری کرج نیز راه اندازی شد.
برای ارائه خدمات بهتر و افزایش عضویت در کتابخانه های عمومی ، اینترنت با 80 درصد تخفیف برای اعضای کتابخانه های استان البرز بصورت کابلی و وایرلس در کتابخانه عمومی شهیدان نصیری کرج نیز راه اندازی شد. رییس اداره کتابخانه های عمومی کرج در اینباره گفت: با توجه خاص سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز ، زمینه ارائه خدمات اینترنتی با 80 درصد تخفیف بصورت کابلی و وایرلس برای اعضا در کتابخانه عمومی شهیدان نصیری کرج نیز فراهم و هم اکنون اعضا از این سرویس جدید استفاده می کنند.
مهندس ذکریاپور ادامه داد : کتابخانه عمومی شهیدان نصیری در جوار مصلی کرج واقع شده است و پذیرای آحد مختلف مردم و جوانان و اعضای کتابخانه های عمومی است و این خدمت نیز برای افزایش سطح رضایت مندی و دسترسی اعضا برای انجام پژوهش و مطالعات کتابخانه ای در نظر گرفته شده است. گفتنی است هم اکنون این طرح در سه کتابخانه مومی در کرج فعال شده است و در سایر کتابخانه های عمومی نیز پس از بررسی های میدانی و میزان بهره وری این خدمت ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود