8 بهمن 1393
شماره خبر: 136569

بازدید جمعی از هنرمندان و مسئولین دفاتر هنری حوزه هنری استان البرز از ندامتگاه کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بازدید جمعی از هنرمندان و مسئولین دفاتر هنری حوزه هنری استان البرز از ندامتگاه کرج


جمعی از هنرمندان و مسئولین دفاتر هنری حوزه هنری استان البرز با حضور در ندامتگاه مرکزی کرج ضمن بازدید از این ندامتگاه با ظرفیت ها و امکانات موجود آشنا شده و از نزدیک با مدد جویان حاضر در این ندامتگاه به گفتگو نشستند.
در ابتدای این بازدید هنرمندان و کارشناسان هنری با حضور در بندهای مختلف این ندامتگاه و بخش های مختلف فرهنگی ندامتگاه با مسئولین فرهنگی ندامتگاه به گفتگو پرداختند.
دکتر آجرلو معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان البرز در بخشی از این بازدید و در سخنان کوتاهی در جمع مدد جویان و مدیران ندامتگاه گفت:آنچه ما قبل از ورود به ندامتگاه در خصوص فضای ندامتگاه تصور می کردیم با آنچه امروز شاهد آن هستیم بسیار متفاوت است.ما امروز شاهد ظرفیت و هنر بالایی هستیم که نیاز به تقویت و پرورش از سوی هنرمندان دارد.اجرلو البته قبل از آغاز سخن از هنرمندان و مسئولین دفاتر هنری خواست به احترام هنرنمایی فاخر مددجویان بایستند و ایشان را تشویق نمایند گفتنی است پیش از سخنان دکتر آجرلو مدد جویان ندامتگاه کرج با اجرای چند قطعه موسیقی و سرود زیبا که تولید آن توسط مدد جویان انجام پذیرفته بود جمعیت حاضر را به وجد آوردند. پس از بازدید هنرمندان و در نشست مشترکی با مدیران فرهنگی ندامتگاه درخصوص نحوه تداوم همکاری و راه های ارتقای هنر در میان مدد جویان ندامتگاه به بحث و تبادل نظر پرداخته شد . در این نشست در مورد آینده مددجویان جهت بازگشت سعادتمندانه به جامعه و لزوم حمایت‌های اجتماعی و بازتوانی ایشان از طریق امور فرهنگی و هنری بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید کارشناسان هنری با توجه به استعداد مددجویان به ایشان خدمات هنری ارائه دهند. شایان ذکر است علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با نحوه فعالیتهای حوزه هنری استان البرز و اطلاع از برنامه های در حال انجام حوزه هنری میتوانندبه پایگاه مجازی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه و از آخرین رویدادهای هنری استان نیز مطلع گردند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود