11 بهمن 1393
شماره خبر: 136640

نمایشگاه آثار تذهیب و مینیاتور در کتابخانه های فردیس برپا می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

نمایشگاه آثار تذهیب و مینیاتور در کتابخانه های فردیس برپا می شود


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی چون نمایشگاه مینیاتور ، تذهیب و مسابقات خط و نقاشی در دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی چون نمایشگاه مینیاتور، تذهیب و مسابقات خط و نقاشی در دهه فجر در این شهرستان خبر داد. گلشن شیرمحمدی گفت : در این روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در کتابخانه های عمومی فردیس برنامه های متنوعی برگزار می شود که به منظور آشنایی نسل جوان با تاریخ انقلاب و رویدادهای این انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است که می توان به برگزاری مسابقات نقاشی ، خط و همچنین برپایی نمایشگاه مینیاتور ، تذهیب اشاره کرد .
گلشن شیرمحمدی گفت: از امروز نمایشگاه کتاب در کتابخانه های عمومی فردیس با معرفی کتابهای تاریخ انقلاب برپا میشود و همچنین از سوی کانونهای ادبی کتابخانه ها جلسه نقد و بررسی کتاب با موضوع انقلاب اسلامی تدارک و اجرا خواهد شد. حضور کتابداران و کارکنان در مراسم گلباران مزار شهداء و برگزاری مسابقات کتابخوانی مکتوب و آنلاین در صدر برنامه های این اداره خواهد بود. وی خاطر نشان کرد : فردا همزمان با سالروز ورود تاریخی امام امت ره به میهن عزیز اسلامی مان ، زنگ انقلاب در کتابخانه های عمومی به صدا درخواهد آمد و با پخش شیرینی از اعضا پذیرایی و این لحظه را گرامی خواهیم داشت . گفتنی است این برنامه ها در ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد و همچنین در کتابخانه های عمومی کرج و اشتهارد نیز اجرا خواهد شد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود