1 آبان 1391
شماره خبر: 13687

شرایط عمومی شرکت در جشنواره وقف در بخش فیلم و فیلم نامه اعلام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

شرایط عمومی شرکت در جشنواره وقف در بخش فیلم و فیلم نامه اعلام شد

سپیدار آللاین: مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرزشرایط عمومی شرکت در سومین جشنواره فرهنگی هنری وقف در بخش تخصصی فیلم و فیلم نامه را اعلام کرد.
سید عباس یاهو با اشاره به شرایط عمومی آیین نامه و مقررات شرکت در جشنواره اظهار داشت: در بخش فیلم نامه شرکت تمام فیلم سازان و تولیدکنندگان آزاد است. وی گفت: برای شرکت در جشنواره باید فرم درخواست به همراه لوح فشرده dvd دو نسخه از کپی (فرمت غیر کامپیوتری ) فیلم جهت داوری به دبیرخانه ارسال شود. یاهو افزود: فیلم هایی که توسط بیش از یک کارگردان ساخته شده اند ، فقط یک نفر به نمایندگی از گروه به جشنواره دعوت خواهد شد. وی اضافه کرد: فیلم هایی که استانداردهای فنی و نمایشی نداشته باشند از بخش مسابقه حذف خواهند شد. یاهو در خصوص بخش فیلمنامه یادآور شد : آثار تولیدی باید حداکثر 40 صفحه و هر صفحه معادل حدود یک دقیقه باشد. مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان البرز با اشاره به اینکه به همراه هر فیلمنامه خلاصه داستان باید ضمیمه آن شود، بیان کرد: به فیلمنامه های برگزیده و منتخب جهت تولید، کمک هزینه تعلق خواهد گرفت.
یاهو گفت: طرح ها و فیلم نامه های ارسالی نباید تاکنون در جشنواره ای شرکت کرده باشد. وی افزود: ستاد برگزاری جشنواره هیچ مسئولیتی در قبال آسیب های ناشی از ارسال نامطلوب پستی را نمی پذیرد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود