21 بهمن 1393
شماره خبر: 137404

حواشی جذاب تر از متن سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

حواشی جذاب تر از متن سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان البرز


تماشاگران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان البرز در پنجمین روز از اکران جشنواره در سینما هجرت به تماشای فیلم خوب "بدون مرز" کنار یکدیگر نشستند.
"بدون مرز" اولین ساخته بلند‌‌‌‌" امیرحسین عسگری" است که با استقبال خوبی از سوی تماشاگران البرزی مواجه شد. این فیلم فضایی هنرمند‌‌‌‌انه با نورپردازی ها و سایه روشن هایی دارد که گویای حس د‌‌‌‌وگانگی کود‌‌‌‌کانه پسرک د‌‌‌‌رون کشتی است. و اما این روزها مخاطبان البرزی سینما هجرت کرج پس از پایان اکران نخست فیلم ها به تماشای نمایش های محیطی، تئاتر خیابانی و نمایش خیمه شب بازی به همت حوزه هنری استان البرز دعوت می شوند. یکشنبه نوزدهم بهمن ماه93 در ادامه اجرای برنامه های جنبی جشنواره، و در حاشیه اکران "بدون مرز" نمایش خیمه شب بازی "مجلس دارام و دروم سلطان سلیم" با عروسک گردانی هنرمند ایفا کننده نقش فامیل دور و با حضور جواد انصافی، محمد لقمانیان و متین گودرزی ساعت 17:30 در لابی سینما هجرت کرج اجرا شد. این نمایش با موضوعی اجتمایی و در غالبی طنز فرهنگ سینما را در بیانی هنرمندانه به مخاطب تقدیم میکند.
گفتنی است نمایش خیمه شب بازی "مجلس دارام و دروم سلطان سلیم" به دلیل استقبال بی نظر سنین مختلف؛ امشب و در حاشیه اکران فیلم "دو" در لابی سینما هجرت به نمایش در خواهد آمد. برگزاری نمایش های متفاوت،نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی اسلامی و تریبون نگاه مخاطب از جمله برنامه های در حاشیه جشنواره میباشد که به احترام مخاطبان فهیم البرزی در سینما هجرت به ایشان تقدیم می شود. شایان ذکر است علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت های حوزه هنری استان البرز می توانند به پایگاه مجازی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه و از آخرین رویدادهای هنری استان مطلع گردند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود