4 اسفند 1393
شماره خبر: 138189

کتاب شهدای هنرمند استان البرز رونمایی می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

کتاب شهدای هنرمند استان البرز رونمایی می‌شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از رونمایی کتاب شهدای هنرمند استان درآخرین ماه ازسال جاری خبر داد.
سید موسی حسینی کاشانی اظهارکرد: این کتاب شامل آثاری از 40 شهید هنرمند استان است. وی خاطر نشان کرد: درکنار این آثار، بیوگرافی مختصر و عکسی از هریک از این شهدا نیز قرار داده شده است. مهندس حسینی‌کاشانی افزود: دراین کتاب می‌توان آثاری از شهدای هنرمند استان در رشته‌های عکاسی، خوشنویسی ، نقاشی و ... مشاهده کرد.
وی ادامه داد: این کتاب به همت حسین رسولی، مسئول امور ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز دریک هزار جلد به چاپ می‌رسد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز یادآورشد: طراحی گرافیکی و مدیریت هنری این کتاب را نیز سجاد فروغی به عهده داشته است. وی هدف از انتشار این کتاب را شناسایی و معرفی هنرمندانی عنوان کرد که در راه دفاع از این آب و خاک جان خود را رها کرده و درمقابل دشمن ایستادند. وی تصریح کرد: شناساندن این هنرمندان به مردم به ویژه نسل‌های جوان می ‌واند نقش به سزایی در حفظ ارزش‌ها و آرمان های نظام و شهدا داشته باشد. حسینی کاشانی افزود: این شهدا می‌توانند به عنوان الگو و سرمشقی برای جوانانی که به فعالیت‌های هنری علاقه دارند، قرار بگیرند.
وی در پایان گفت: جلد اول این کتاب ماه آینده، همزمان با روز بزرگداشت شهدا رونمایی می‌شود و انتشار جلد دوم کتاب شهدای هنرمند استان نیز در دستور کار قرارگرفته و اقدامات لازم برای این کار پس ازجمع‌آوری اطلاعات صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود