4 آبان 1391
شماره خبر: 13869

مهم‌ترین راه مقابله با تهاجمات فرهنگی اجرای کلان برنامه‌های فرهنگی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مهم‌ترین راه مقابله با تهاجمات فرهنگی اجرای کلان برنامه‌های فرهنگی است

سپیدار آنلاین: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس گفت: مهم‌ترین راه مقابله با تهاجمات فرهنگی اجرای کلان برنامه‌های فرهنگی است.
شمس‌الله فلاح در جلسه امور فرهنگی کرج اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و توسعه آن یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان فرهنگی باشد تا بتوانیم در مسیر توسعه و رشد این مهم گام برداریم. وی ادامه داد: با توجه به این که امروز تهاجمات فرهنگی دشمنان افزایش یافته است لذا باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی کلان در برابر این تهاجمات ایستادگی کرده و نوجوانان و جوانان امروز را با این تهاجمات آشنا نماییم. سرپرست اداره ارشاد فردیس گفت: امروز جنگ نرم دشمنان را باید به همان صورت پاسخ دهیم و این مهم نیازمند اجرای برنامه‌ریزیهای دقیق و اصولی است. وی خاطرنشان کرد: شناساندن فرهنگ تمدن ایرانی و اسلامی و همچنین آشنا کردن بیشتر نسل امروز با گنجینه‌های فرهنگی راهی موثر برای مقابله با تهاجمات فرهنگی است. فلاح گفت: نسل امروز باید الگوهای مناسب فرهنگی را داشته باشند تا بتوانند با استفاده از این الگوها در مسیر درست توریج فرهنگ گام بردارند.
وی افزود: با پیروی جوانان از چهره‌های هنری و فرهیخته بومی خطر توسعه تهاجم فرهنگی در کشور کاهش می‌یابد. وی از مدیران و مسئوبان فرهنگی خواست تا تدابیر لازم برای توسعه امور فرهنگی انجام دهند و نیازهای فرهنگی مناطق و شهرهای خود را تأمین نمایند.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود