14 اسفند 1393
شماره خبر: 138836

17معلم نمونه استان البرزمعرفی شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

17معلم نمونه استان البرزمعرفی شدند


دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم استان البرز؛اسامی 17 نفر از معلمان برتر استانی در مرحله نخست انتخاب معلم نمونه سال تحصیلی 94-1393 اعلام کرد.
رضافلاحتکار معاون پژوهش ،برنامه ریزی و نیروی انسانی و دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم استان البرز ازانتخاب معلمان نمونه استانی در مرحله اول خبر داد و اظهارداشت: پس از دریافت پرونده بالاترین امتیازات معلمان گروه های 25 گانه از سوی شهرستان ها ومناطق تابعه استان البرز و بررسی دقیق توسط داوران ستاد بزرگداشت مقام معلم ،در نهایت تعداد 17 نفر از مناطق به عنوان برترین ها در مرحله اول انتخاب شدند . فلاحتکار افزود : پس از تایید مراجع ذی صلاح و طی مراحل اداری و با تایید وزارت متبوع اسامی قطعی در اوایل اردیبهشت ماه 1394 اعلام می شوند. دبیرستادبزرگداشت مقام معلم استان البرز گفت:براساس ارزیابی انجام شده در مقطع ابتدایی :مهتاب سلیمان آبادی ازناحیه سه کرج؛پونه ضرابیان از ناحیه دو کرج؛مصطفی الزامی از طالقان؛فاطمه بابا از کرج یک ؛میترامهرورز از کرج یک ؛کلثوم سوره میری نژاد ازناحیه چهار کرج و زهرا جعفری ازناحیه دو کرج به عنوان منتخبین استانی در مرحله اول انتخاب شدند. فلاحتکارافزود:در دوره متوسطه اول ؛فریده مرادی وحمیده کرم پور از ناحیه سه کرج؛ملکه پیری آذر از ناحیه چهار کرج و مجید زعیم دار از شهرستان نظرآباد و در دوره دوم متوسطه سیما غلامی و پروانه افجعه ای از ناحیه یک کرج ؛ایران قائدمحمدی از ناحیه چهار کرج ،محرمعلی سفید آبی و لیلابریری از ناحیه سه کرج و زیور عارفی سعید به عنوان منتخبین استانی در مرحله اول انتخاب شدند.
شنبه 16/اسفندماه آخرین مهلت دریافت اعتراضات
وی در پایان اضافه کرد : معلمانی که پرونده ی آنها از سوی منطقه به استان ارسال شده و در لیست مرحله نخست اعلام نشده است ،تا پایان وقت اداری شنبه 16/ اسفند ماه میتوانند اعتراض خود را به صورت مکتوب به دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم منطقه خود تحویل نمایند ،بدیهی است به اعتراضاتی که بعد از تاریخ ذکر شده به دبیرخانه تحویل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.



منبع:پانا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود