18 فروردین 1394
شماره خبر: 139819

دولتمردان خادم ملت باشند و مردم خادمان خود را باور کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دولتمردان خادم ملت باشند و مردم خادمان خود را باور کنند


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز رمز دستبابی به اهداف سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» را در خادم مردم بودن دولتمردان و باور مردم نسبت به خادمان خود دانست.
حجت الاسلام سید عباس مسعودی با اشاره به نامگذاری سال جدید به «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار داشت: مقام معظم رهبری با نامگذاری این سال هدف خاص و مهمی را دنبال می کنند؛ به این معنی که دولت و ملت در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بتوانند همدلی و همزبانی را به خوبی نشان دهند. وی گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت به توسعه آبادانی و پیشرفت کشور کمک می کند و همه ما باید این مهم را سرلوحه عملکرد و برنامه ها و رفتارمان قرار دهیم. حجت الاسلام مسعودی ادامه داد: به واقع نامگذاری سال جدید به تعبیری استمرار اهداف سال گذشته است و اگر به معنای واقعی کلمه در تمام زمینه ها اجرا شود و دولتمردان خود را خادم ملت و مردم نیز خادمین خود را باور کنند، در پایان سال به نتایح مثبتی دست خواهیم یافت.
نامگذاری سال ۹۴، راهبردی فرهنگی است
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز نامگذاری سال جدید را راهبردی فرهنگی در تمام بخش های خواند و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نیز به عنوان نهادی فرهنگی دینی موظف به اطلاع رسانی شایسته درباره تبیین اهمیت و اهداف این نامگذاری است. به گفته مسعودی این سازمان از طریق اعزام مبلغ نسبت به تبیین نامگذاری سال اقدام خواهد کرد تا همه از ثمرات مثبت آن بهره مند شوند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود