6 آبان 1391
شماره خبر: 13984

خدام سادات بقاع متبرکه کرج تجلیل می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

خدام سادات بقاع متبرکه کرج تجلیل می شوند

سپیدار آنلاین: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه البرز از تجلیل خادمان سادات بقاع متبرکه این شهرستان همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.
حجت الاسلام محمد امین رایمند روز عید غدیر را مبدا امامت مسلمانان دانست و بر ضرورت احیای هر چه با شکوهتر این روز تاکید کرد. وی افزود: عید غدیر یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است و هر سال باید با شکوه خاص و دو چندانی برگزار شود چرا که پیامبر در اواخر عمر خویش معارف دینش را مشخص کرد و امام علی (ع) را در این روز به عنوان راهنما و پیشوا قرار داد. وی با اشاره به اینکه جایگاه امامت بالاتر از آن است که مردم با عقل خود آن را درک کنند گفت: برای ما افتخار است که برای ترویج دین نبوی، جشن ولایت علوی برگزار کنیم.
حجت الاسلام رایمند از برگزاری برنامه های ویژه درامامزادگان این شهرستان خبر داد و افزود: برنامه های جشن ولایت در امامزادگان شاخص این شهرستان در امامزاده عبدالله (ع)، امامزاده ابراهیم(ع)، امامزاده قاسم(ع)، امامزاده طاهر(ع)، امامزاده محمد(ع)، امامزاده حیدر(ع)، امامزاده حسن(ع) برگزار می شود. وی از تجلیل از خدام سادات امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان کرج در این روز خبر داد و مدیحه سرایی، شعرخوانی، خطبه خوانی، برپایی نمایشگاه و ... را از اهم برنامه های روز عید غدیر در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان کرج برشمرد.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود