26 فروردین 1394
شماره خبر: 140302

مدیرکل امور استانها و انجمن های نهاد کتابخانه های عمومی کشور وارد استان البرز شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مدیرکل امور استانها و انجمن های نهاد کتابخانه های عمومی کشور وارد استان البرز شدند


دقایقی قبل اسماعیل شفاعی مدیرکل امور استانها و انجمن های نهاد کتابخانه های عمومی کشور به منظور شرکت در آیین تکریم مقام زن و مراسم ویژه ولادت حضرت زهرای مرضیه (س) وارد استان البرز شدند.
دقایقی قبل اسماعیل شفاعی مدیرکل امور استانها و انجمن های نهاد کتابخانه های عمومی کشور به منظور شرکت در آیین تکریم مقام زن و مراسم ویژه ولادت حضرت زهرای مرضیه (س) وارد استان البرز شدند . روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، صدیقه کبری،حضرت فاطمه زهرای مرضیه (س) و هفته بزرگداشت زن و روز مادر مراسم ویژه ای برای همکاران خواهر این اداره کل تدارک دیده شده است که مدیرکل امور استانها و انجمن های نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان مهمان ویژه این مراسم خواهند بود و مدیران کل و مسئولین استانی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت .
وی گفت: تعداد 83 نفر از همکاران این اداره کل ، خواهران و بانوان محترم هستند که در رسالت ارزشمند کتابداری به استان خدمت می نمایند ، این مراسم در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امیر کبیر کرج برگزار می شود. سرکشی از کتابخانه های عمومی از دیگر برنامه های امروز شفاعی مدیرکل امور استانها و انجمن های نهاد کتابخانه های عمومی کشور خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود