8 آبان 1391
شماره خبر: 14072

بازدید دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی البرز از موسسه رویان

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بازدید دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی البرز از موسسه رویان

سپیدار آنلاین: مسئول روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی استان البرز از بازدید دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی البرز از موسسه رویان خبر داد.
سید روح الله فضلی از بازدید علمی 30 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از موسسه تحقیقاتی و پژوهشی رویان استان البرز خبر داد. وی ادامه داد: در حاشیه این بازدید سمیناری نیز به همین مناسبت برگزار شده که دانشجویان پزشک بسیجی ضمن شرکت در این سمینار از دستاوردهای علمی و پژوهشی این موسسه بازدید کردند.
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی استان البرز افزود: گوسفند شبیه سازی شده و دستاوردهای پزشکی دیگر نیز از جمله بخش های مورد بازدید بود. فضلی تصریح کرد: این بازدید در راستای پیشرفت علم و تجربه دانشجویان و همچنین توسعه علوم پزشکی می تواند بسیار موثر باشد. وی با بیان اینکه کار این موسسه تحقیقاتی انجام پژوهش و تحقیقات روز علم پزشکی است، اضافه کرد: سمینار مجددی نیز با حضور نخبگان پزشک استان البرز برگزار می شود. مسئول روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی استان البرز اظهار داشت: این سمینار با حضور 100 دانشجو پزشک نخبه بسیجی استان در زمینه پزشکی برگزار خواهد شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود