3 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 140812

بازدید مدیرکل آموزش وپرورش البرزازسی وسومین دوره مسابقات قرآن ونمازدانش آموزی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بازدید مدیرکل آموزش وپرورش البرزازسی وسومین دوره مسابقات قرآن ونمازدانش آموزی


مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز،باحضور در کانون فرهنگی -تربیتی شهید فهمیده از روند برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن ،نماز وعترت دانش آموزان وفرهنگیان بازدیدکرد.
سیروس دولتپور،رئیس اداره گسترش فرهنگ قرآن ،نمازو عترت آموزش وپرورش استان البرز؛اظهارداشت:خسروساکی مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز،روز گذشته باحضوردر کانون فرهنگی -تربیتی شهید فهمیده ضمن بازدید از روندبرگزاری مسابقات قرآن، نماز و عترت با دانش آموزان ،عوامل اجرایی و داوران این دوره از مسابقات دیدار وگفتگوکرد. مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز طی سخنانی اظهارداشت:یکی از ثمره‌های پربار و مشهود مسابقات قرآن ،ترویج فرهنگ قرآنی و گسترش آن به خصوص در میان نسل نوجوان است در فضای مسابقات و محیط رقابت سالم و معنوی قرآنی فرصتی برای علاقمندان به علو م قرآنی فراهم می‌شود تا در سطوح و رشته‌های مختلف مانند حفظ، ترتیل یا قرائت حضور بهم رسانند.
وی در ادامه افزود: مسابقات قرآن بی تردید نقش بسزایی در ترویج فرهنگ قرآنی دارد. وی حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات را فرصت‌ساز دانست و خاطر نشان کرد: هنگامی که نوجوانان در فضای قرآنی برای مسابقه با دیگران جمع می‌شوند، این حرکت مقدمه‌ای برای درک و فهم مفاهیم قرآنی است. این مسابقات از 30/فروردین ماه آغاز شده است و تا 7/اردیبهشت ماه ادامه دارد.





منبع:پانا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود