17 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141634

کتابخانه مرکزی در استان البرز راه‌اندازی شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 کتابخانه مرکزی در استان البرز راه‌اندازی شود


مدیرکل کتابخانه‌های استان البرز با بیان اینکه علی‌رغم وجود جمعیت بالا و ظرفیت‌های بالقوه در این استان کتابخانه مرکزی در البرز وجود ندارد، گفت: باید نسبت به احداث و راه‌اندازی این مهم اقدام کرد.
حجت‌الاسلام شمس‌الله فلاح در مراسم افتتاح 2 کتابخانه سیار روستایی که پیش از ظهر امروز در محل کتابخانه امیر کبیر کرج با حضور نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: راه‌اندازی دو کتابخانه سیار روستایی در البرز اقدامی بی‌نظیر در سطح کشور محسوب می‌شود. وی با بیان اینکه در نظر داریم تا پایان سال جاری 6 کتابخانه سیار دیگر در استان راه‌اندازی کنیم، افزود: یکی از این کتابخانه‌ها برای شهرستان ساوجبلاغ در نظر گرفته شده است. مدیرکل کتابخانه‌های البرز با بیان اینکه کتابداران این کتابخانه‌های سیار را افراد تحصیلکرده تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: بیش از 500 نوع کتاب مختلف در این کتابخانه‌ها وجود دارد که افراد متقاضی و علاقه‌مندان میـتوانند با عضو شدن از این ظرفیت استفاده کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح با تاکید بر اینکه متاسفانه استان البرز از لحاظ زیرساختی در رده 22 کشور قرار دارد، تصریح کرد: کتابخانه‌های استان به خوبی برای مردم معرفی نشده‌اند. وی با بیان اینکه علی‌رغم وجود جمعیت بالا و ظرفیت‌های بالقوه در این استان کتابخانه مرکزی در البرز وجود ندارد، گفت: مجموعه استان باید نسبت به ارتقا و بهبود ساختار فیزیکی کتابخانه‌های استان کمک کنند.
مدیرکل کتابخانه‌های استان البرز با اشاره به اینکه نباید از کتابخانه‌ها فاصله گرفت، اظهار داشت: بهبود شرایط زیرساختی این حوزه نیازمند حمایت همگانی همه بخش‌ها است.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود