9 آبان 1391
شماره خبر: 14195

واقعه غدیر خم بیانگر اهمیت ولایت در جامعه اسلامی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

واقعه غدیر خم بیانگر اهمیت ولایت در جامعه اسلامی است

سپیدار آنلاین : کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی جنوب کرج گفت: واقعه غدیرخم بخشی از تاریخ ارزشمند اسلام است که اهمیت ولایت و رهبری را در جوامع اسلامی نشان می دهد.
حجت الاسلام ابوالفضل نبوی به مناسبت هفته ولایت و امامت افزود: ولایت یکی از ارکان مهم دین مبین اسلام است و دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای آشنایی بیشتر به نقش اساسی و بی بدیل این رکن در جامعه است. نبوی بیان داشت: عید غدیر از برترین اعیاد است و از این فرصت باید برای تحکیم بیش از پیش جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی استفاده کرد. وی گفت: هر چه در پیمانمان با ولایت محکم و ثابت قدم باشیم خود را دربرابر تلاطم های نفسانی بیمه کرده ایم. وی همچنین با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت شهدای دانش آموز در سراسر کشور افزود: شهیدان عزادار و گریه کن نمی‌خواهند، باید به یاد شهدا و از آن مهمتر رهرو راه این عزیزان باشیم و در مسیری که آنها رفته اند گام برداریم.
نبوی گفت: تمام شهدا در یک کلام اتفاق نظر و به آن ایمان داشتند، که تنها راهی که می توان با آن برای خود افتخار جاویدان مهیا کرد اطاعت مطلق از ولایت فقیه است. از عیدقربان تا عید غدیر هرسال دهه ولایت و امامت نامگذاری شده است.




منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود