23 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141986

رییس اداری و مالی کتابخانه های استان البرز منصوب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

رییس اداری و مالی کتابخانه های استان البرز منصوب شد


طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین فلاح مدیرکل کتابخانه های استان، سرکار خانم نسرین احمدیار به عنوان رییس اداره اداری و مالی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز منصوب شد.
طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین فلاح مدیرکل کتابخانه های استان، سرکار خانم نسرین احمدیار به عنوان رییس اداره اداری و مالی این اداره کل منصوب و در جلسه شورای اداری امروز معارفه شد. گفتنی است اداره کل کتابخانه های عمومی فاقد رییس اداره اداری و مالی بود که با پیشنهاد مدیرکل کتابخانه های استان و موافقت کمیته طرح طبقه بندی مشاغل نهاد کتابخانه های عمومی کشور این انتصاب صورت گرفته است. سرکار خانم نسرین احمدیار پیش از این به عنوان عضو انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کرج و استان البرز ، عامل ذیحساب و مسئول امور مالی این اداره کل مشغول فعالیت بودند و سوابقی همچون رییس اداره اداری و مالی و مسئول امور مالی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان، مسئول رسیدگی به اسناد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و مسئول اداری و مالی بنیاد بوعلی سینا را در کارنامه کاری خود دارد.
در این حکم آمده است:
سرکار خانم نسرین احمدیار
احتراماً
نظر به حسن سابقه، توانمندی و تجربیات ارزشمندتان در حوزه امور اداری و مالی به موجب این حکم به سمت رئیس اداره اداری و مالی اداره کل کتابخانه های استان البرز منصوب می شوید. امید است ارتقاء کیفی منابع انسانی، انضباط مالی و اداری، رفاه همکاران، رضایتمندی مراجعان و کارکنان به عنوان سرلوحه کاری جنابعالی قرار گیرد.
از خداوند منان توفیق جنابعالی را مسئلت دارم.
شمس ا... فلاح
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود