27 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 142100

مراسم رونمایی از کتاب مانده در لابلای برف برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مراسم رونمایی از کتاب مانده در لابلای برف برگزار شد


کتاب مجموعه اشعار ” مانده در لابلای برف ” اثر سید موسی حسینی کاشانی در سرای اهل قلم تالار گفتگو بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب رونمایی شد.
رونمایی از کتاب مجموعه اشعار ” مانده در لابلای برف ” نوشته سید موسی حسینی کاشانی با حضور تنی چند از مسئولین و جناب آقای استاد حمید رضا شکار سری، منتقد ادبی کشور در سرای اهل قلم ، تالار گفتگو بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار گردید. استاد حمید رضا شکار سری منتقد ادبی کشور که در این مراسم حضور داشت گفت : از قلم آقای حسینی کاشانی لذت بردم و کتاب” مانده در لابلای برف “با قلم شیوا و ملموسی به رشته تحریر در آمده و از زبان امروزی توام با نگاهی مذهبی برخوردار است . شکار سری ادامه داد : قلم شیوای آقای حسینی کاشانی زیباست و شعرها با مزامین و مفاهیم خاصی در کنار هم چیده شده اند که جا دارد از ایشان تشکر نمود . در این مراسم جناب آقای سید موسی حسینی کاشانی نویسنده کتاب ” مانده در لابلای برف ” در رابطه با نوع و جنس اشعار صحبت نمود و از مسئولین برگزاری این نشست و هنرمندان عزیز حاضر در جلسه تقدیر و تشکر کرد و سخنان کوتاهی در رابطه با اشعار کتاب بیان داشت.
سپس سجاد فروغی گرافیست و تصویرگر کتاب درباره طرحهای گرافیکی در کتاب صحبت و چگونگی ارتباط شعر با تصویر ، سخنانی را به جمع حاضر ارایه نمود و گفت : خیلی خوشحالم که در این مجموعه اشعار که ارتباط بسیار خوبی با من برقرار کرد سهمی هر چند کوچک دارم و امیدوارم خوانندگان این کتاب بتوانند استفاده و ارتباط خوبی کسب نمایند. در پایان این مراسم ، از کتاب ” مانده در لابلای برف ” بصورت نمادین توسط تعدادی از مسئولین حاضر از جمله استاد حمید رضا شکار سری ، اعلایی مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، مهدی ابدالی ، عسگری مسئول تالار گفتگو، بهروز کریمی و . . . انجام گردید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود