27 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 142111

پیام وزیرآموزش وپرورش به مناسبت بازگشت پیکرمطهر معلم شهیدمحمددباغچی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

پیام وزیرآموزش وپرورش به مناسبت بازگشت پیکرمطهر معلم شهیدمحمددباغچی


دکترفانی وزیرآموزش وپرورش در پیامی بازگشت منور ومطهرپرستوی عاشق معلم شهید،محمددباغچی را به خانواده این شهید وجامعه فرهنگیان تسلیت گفت.
متن پیام دکتر فانی به این شرح است:
بسم رب الشهدا و صدیقین
هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است . شهدا بزرگانی از تبار ملکوت ، و پاکانی از سلسه اولیاء و نگین های سرخ بر انگشتری رسالت همیشه جاوید رسول اکرم حضرت محمد مصطفی ( ص ) هستند؛ خون ایشان سند ماندگاری دین ، و مجاهدت مخلصانه شان قوام امت واحده اسلام است . سلام خدا بر آن بزرگ مردان وادی ایثار ، که در بادیه خون « نهایت ایثار دینی و غایت مقاومت ملی » را برای ابدیت به تاریخ بشریت به ودیعه نهادند و با الهام از مکتب عاشورا درس آزادگی و ایثار را از سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع )آموخته ، و در صف انبیاء و اوصیاء قرار گرفته و برای اعتلای کلمه حق و دفاع از اسلام ، عزت و سر افرازی و استقلال کشور عزیزمان را به ارمغان آوردند . بازگشت منور و مطهر پرستوی عاشق ، "شهید معظم فرهنگی محمد دباغ چی " که در زمان شهادت رئیس آموزش و ﭙرورش شهرستان اقلید از استان فارس بودند و در منطقه عملیاتی فکه در سال 61 به درجه رفیع شهادت نایل گردیدند ؛ بار دیگر آیینه تمام نمای همت ، غیرت و شجاعت دلاور مردان شهدای فرهنگی خونین کفنی شد که بارها و طی سال های پرحماسه دفاع مقدس ، جان بر کف و بی قرار جان خود را در طبق اخلاص نهاده و آماده معامله با حق بوده و هستند .
شهادت پر افتخار این شهید فرهنگی را به مقام عظمای ولایت ، خانواده معظم ایشان ، مردم غیور و شهید ﭙرور استان فارس و البرز این شهید و دیگر شهدا ی معظم علو درجات و برای همسر بزرگوار و دو یادگار معزز این شهید ارجمند صبر و سعادت مسئلت می نمایم .

علی اصغرفانی ویررآموزش وپرورش
منبع:پانا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود