5 خرداد 1394
شماره خبر: 142784

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در شهرستان فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در شهرستان فردیس


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس، از برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ازادسازی خرمشهر در شهرستان فردیس خبر داد.
اسداله جعفری ضمن اعلام این خبر افزود : با مدیریت فرمانداری و همکاری اعضای ستاد برگزاری مراسم متشکل از ادارات فرهنگی و مجموعه های نظامی و انتظامی شهرستان فردیس ، مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجد جامع المهدی (عج) واقع در فلکه چهارم فردیس در روز یکشنبه 3 / 3/ 94 پس از نماز مغرب و عشاء با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردمی برگزار گردید . اسداله جعفری " دبیر ستاد برگزاری این مراسم " اعلام داشت : بمنظور گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادتهای ملت غیور ایران اسلامی در طول سالهای دفاع مقدس بالاخص حماسه آزادسازی خرمشهر، ستادی متشکل از دستگاههای متولی امر در محل فرمانداری شهرستان فردیس تشکیل گردید و ضمن برنامه ریزی بمنظور برگزاری هرچه با شکوهتر مراسمات ، نسبت به برگزاری مراسم متمرکز شهرستانی نیز اتخاذ تصمیم شد که بحمداله با همدلی و همکاری مناسب دستگاههای عضو ستاد مراسم مذکور به احسن نحو برگزار گردید.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس افزود : طی برگزاری این مراسم جناب آقای گل محمدی از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به بیان شرایط وقوع حماسه آزاد سازی خرمشهر پرداخت و با بیان خاطراتی از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس امنیت و صلابت ایران اسلامی را مرهون ایثارگریها و رشادتهای مردان و زنان شیردلی دانست که با لبیک به ندای رهبر و امام خویش ، از جان و مال آسایش خویش گذشتند تا ایران اسلامی همواره سربلند و مقتدر باشد . همچنین در ادامه استاد علومی تبریزی از مفاخر و شاعران پیشکسوت شهرستان فردیس به اجرای اشعار حماسی و آیینی پرداخت که با تایید و استقبال مکرر حاضرین مواجه شد . جعفری گفت : زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادتهای ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس و ترویج و انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان از اهم کارهای حوزه فرهنگ است که امید است با هم افزایی دستگاههای اجرایی بتوانیم به تکلیف خود در این زمینه عمل نماییم. گفتنی است در این مراسم جمعی از مسوولین شهرستان فردیس از جمله مهندس مهرور ( فرماندار) ، سرهنگ احمدی ( فرمانده انتظامی) ، فلاح نژاد ( معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ) ، جعفری ( سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ) و مقامات و مسئولین اداری و نظامی شهرستان فردیس بهمراه اقشار مختلف و صنوف و شهروندان حضور داشتند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود