11 آبان 1391
شماره خبر: 14299

مجمع خیرین کتابخانه ساز ساوجبلاغ آغاز به کار کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مجمع خیرین کتابخانه ساز ساوجبلاغ آغاز به کار کرد

سپیدار آنلاین: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز از آغاز به کار مجمع خیرین کتابخانه ساز شهرستان ساوجبلاغ با هشت عضو هیئت مدیره خبر داد.
رمضانعلی محسنی با اعلام این خبر افزود: طی برگزاری جلسه ای با حضور هیئت امنا، اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره و همچنین بازرس اصلی و علی البدل مجمع خیرین کتابخانه ساز شهرستان ساوجبلاغ انتخاب و معرفی شدند. وی با اشاره به نقش مجمع خیرین کتابخانه ساز در توسعه و افزایش زیربنای کتابخانه ای در شهرستان ساوجبلاغ گفت: اعضای هیئت مدیره این مجمع نیز تا با پیگیری و تلاش مضاعف با همکاری دیگر خیرین شهرستان در این زمینه فعالیت داشته باشند. وی همچنین تشکیل این مجمع را در آستانه ورود به هفته کتاب به فال نیک گرفت و یادآور شد: آمارها از رشد شاخص های کتابخوانی در استان خبر می دهد و امیدواریم با توسعه فضای زیربنایی کتابخانه ای و افزایش منابع و امکانات کتابخانه ها به ویژه کتابخانه های مرکزی شهرها گامهای جهشی در این خصوص برداشته شود.
ساخت کتابخانه مرکزی ساوجبلاغ سال آینده کلید می خورد
محسنی همچنین از احداث کتابخانه مرکزی شهرستان ساوجبلاغ با فضای سه هزارو 500 متر مربع خبر داد و گفت: طی سال آینده با کمک و حمایت های مجمع خیرین کتابخانه ساز شهرستان ساوجبلاغ مقدمات آغاز این پروژه در این شهرستان کلید خواهد خورد.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود