11 آبان 1391
شماره خبر: 14317

جاده کرج به چالوس با کمبود تاسیسات رفاهی و گردشگری روبرو است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

جاده کرج به چالوس با کمبود تاسیسات رفاهی و گردشگری روبرو است

سپیدار آنلاین: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: جاده کرج به چالوس با کمبود تاسیسات رفاهی و گردشگری روبرو است.
پوینده اظهار داشت: جاده چالوس با کمبود تاسیسات زیربنایی و روبنایی به منظور تامین نیاز گردشگران روبرو است بنابراین باید در راستای تامین امکانات رفاهی و گردشگری تلاش کنیم. وی با بیان اینکه جاده کرج به چالوس ظرفیت های بسیار زیادی برای جذب توریست و گردشگری دارد، اضافه کرد: نباید بگذاریم این ظرفیت و پتانسیل بلا استفاده بماند. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز ادامه داد: کمبود پمپ بنزین، پارکینگ، مراکز مالی و سرویس‌های بهداشتی از جمله کمبودهای این جاده بسیار زیبا است.
پوینده افزود: ترافیک سنگین کرج به چالوس در ایام تعطیل معضل بزرگی شده است که برای توسعه صنعت گردشگری سم است. وی تصریح کرد: مدیریت مواد زائد جامد و پسماندها بویژه در حریم رودخانه و سد امیرکبیر امروزه مشکلات را به وجود آورده است که نیازمند توجه مسئولان است. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: طرح جامع توسعه گردشگری محور کرج به کندوان را در دستور کار قرار داده ایم که انشاالله گام موثری در راستای توسعه صنعت گردشگری استان البرز باشد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود