3 تیر 1394
شماره خبر: 144417

توجه به غنی‌سازی برنامه‌ها در پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان ضروری است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

توجه به غنی‌سازی برنامه‌ها در پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان ضروری است


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت نیازمند برنامه‌ریزی مناسب و شناسایی دقیق نیاز دانش‌آموزان و خانواده‌هاست.
خسرو ساکی با تاکید بر ضرورت ارائه آموزه‌های تربیتی مناسب به دانش‌آموزان، اظهار کرد: تربیت و بهینه‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از مهم‌ترین وظایف آموزش و پرورش و اولیای دانش‌آموزان است.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش وظیفه پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان را به صورت مستقیم به عهده ندارد، ادامه داد: بهینه‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مهم‌ترین نیاز‌های جامعه است تا دانش‌آموزان به دنبال این موضوع مهارت‌های لازم را برای حضور فعال در جامعه کسب کنند. این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از وظایف آموزش و پرورش این است که محیطی مناسب را برای پاسخگویی به نیاز‌های دانش‌آموزان در زمان اوقات فراغت فراهم کند، گفت: در زمان اوقات فراغت دانش‌آموزان باید از ظرفیت‌های موجود برای پر کردن اوقات فراغت خود به صورت بهینه استفاده کنند.
ساکی یادآورشد: پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان اختیاری است اما ما در آموزش و پرورش به صورتی عمل می‌کنیم که با ارائه برنامه‌های مناسب و ارائه آموزش‌های مهارتی مورد نیاز در کلاس‌های فوق‌برنامه خانواده‌ها خود نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود در این کلاس‌ها اقدام کنند. مدیرکل آموزش و پرورش البرز در پایان با تاکید بر اینکه تلاش ما این است که در کلاس‌های آموزشی غیر‌رسمی از متخصصان فن در راستای ارائه آموزش‌‌های مهارتی به دانش‌آموزان استفاده کنیم، گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهبود شرایط در این حوزه باشیم.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود