14 تیر 1394
شماره خبر: 145066

خبرگزاری شبستان در استان البرز، در اختتامیه چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت تجلیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

خبرگزاری شبستان در استان البرز، در اختتامیه چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت تجلیل شد


در آئین اختتامیه چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت در استان البرز در ماه مبارک رمضان که شامگاه روز گذشته برگزار شد، از خبرگزاری شبستان در استان البرز به عنوان خادم قرآنی تجلیل شد.
همزمان با چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت در استان البرز که شامگاه روز گذشته با حضور فعالان قرآنی و مدیران موسسات قرآنی برگزار شد، از رسانه های برتر و فعال در حوزه قرآن و عترت تجلیل شد. براساس این گزارش، در این آئین از مهدیه دانایی، خبرنگار و دبیرخبر خبرگزاری شبستان در استان البرز به عنوان خادم قرآنی در استان البرز در نشر و ترویج آموزه های ارزشمند قرآنی تجلیل شد.
در لوح سپاس این مراسم آمده است: گسترش آموزه های قرآنی و فراگیری سخن حق در جامعه نیازمند بسترسازی فرهنگی و جاری سازی انگاشته های دینی و قرآنی در گفتار و رفتار خادمان و اندیشمندان خواهد بود. اینک که در سایه سار الطاف و رحمت الهی و به برکت قرآن کریم این کتاب هدایت بشریت « چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز» با شکوه و استقبال وصف ناپذیری در استان البرز برگزار گردیده و فرصت خدمت به مردم شریف و ولایتمدار و شهید پرور استان البرز و ترویج و اشاعه آموزه های ارزشمند قرآنی فراهم شد. از آن که جناب عالی به عنوان خادم قرآنی در استان البرز حضوری ساعی و پرتلاش در فعالیت های قرآن و عترت داشته اید بدین وسیله از شما قدردانی می شود. این لوح سپاس مزین به امضاء نماینده ولی فقیه در استان البرز و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان است، امید است، این خبرگزاری در استان البرز با حفظ این شایستگی به عنوان خادم قرآنی هم چنان فعّال و پویا باشد.





منبع:شبستان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود