14 تیر 1394
شماره خبر: 145078

همایش بزرگ میثاق بسیج و کانون‌های مساجد البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

همایش بزرگ میثاق بسیج و کانون‌های مساجد البرز برگزار می‌شود


رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با بیان اینکه همایش بزرگ میثاق بسیج و کانون مساجد در البرز برگزار می‌شود، گفت: یکی از اهداف برگزاری این همایش تجمیع برآیند نیروی بسیج و کانون‌های مساجد برای اجرای برنامه‌های مدنظر است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا والی‌زاده با اشاره به اینکه در نظر داریم همایش بزرگ میثاق بسیج و کانون مساجد را در البرز برگزار کنیم، اظهار داشت: این امر به منظور جلوگیری از موازی‌کاری در دو بخش فعالیت‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود. وی با تاکید بر اینکه امید است برنامه‌ها به صورت شورایی یا تک‌مدیریتی در این دو نهاد برگزار شود، افزود: یکی از اهداف برگزاری این همایش تجمیع برآیند نیروی بسیج و کانون‌های مساجد برای اجرای برنامه‌های مدنظر است. رئیس کانون فرهنگی هنری مساجد البرز با اشاره به اینکه میثاق نامه‌ای بین امام جماعت مساجد، مسئول بسیج و مدیر کانون فرهنگی هنری در این همایش منعقد می‌شود، خاطرنشان کرد: امید است مقدمات برگزاری این همایش به زودی فراهم شود و شاهد اجرای این مهم در سطح استان البرز باشیم. حجت‌الاسلام‌والمسلمین والی‌زاده با اشاره به ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مساجد استان البرز ، تصریح کرد: طرح بزرگ تلاوت نور با اعطای قرآن به مساجد در این ایام برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این طرح 30 جلد قرآن به مساجدی که هر شب یک صفحه از قرآن کریم را در طول سال قرائت می‌کنند و مراسم جزءخوانی در ماه مبارک رمضان را انجام می‌دهند، اعطا می‌شود، گفت: طرح تفسیر قرآن در مساجد از دیگر برنامه‌های این ایام به شمار می‌آید. وی با تاکید بر اینکه در این طرح هر شب یک آیه مبارکه از قرآن کریم توسط ائمه جماعت و مفسرین ترجمه و تفسیر می‌شود، عنوان کرد: ویژه برنامه‌های لیالی قدر در مساجد البرز نیز برگزار می‌شود.





منبهع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود