25 تیر 1394
شماره خبر: 145735

برگزاری جشنواره مطبوعات به خانه واگذار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاری جشنواره مطبوعات به خانه واگذار شد


مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز از واگذاری برگزاری دومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان به این خانه خبرداد.
داریوش شهابی فر افزود: واگذاری این جشنواره در تفاهم نامه ای که فی مابین معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و خانه مطبوعات استان منعقد شد، انجام شده است. وی ضمن دعوت از همه اصحاب رسانه استان به منظور حضور حداکثری در این جشنواره، اظهار داشت: این جشنواره بهانه ای برای ایجاد انگیزه در بین همکاران رسانه ای استان است.
وی مدت اجرای این تفاهم نامه را ازاول خرداد ماه لغایت 17 مرداد ماه عنوان کرد و افزود: اعتبار این تفاهم نامه 300 میلیون ریال برای کمک به اجرای برنامه های این جشنواره است.
مهلت ارسال آثار به جشنواره پنج روز تمدید شد
شهابی فر با اشاره به تمدید پنج روزه ارسال آثارکه تا پایان روز 30 تیرماه می باشد،گفت: تا امروز حدود 500 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است. وی در پایان از تمامی همکاران رسانه ای، اعضای و هیات مدیره خانه مطبوعات و همکاران فرهنگ و ارشاد و شهرداری کرج برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره تقدیر کرد. دومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان البرزباهمکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، خانه مطبوعات استان و شهرداری کرج برگزار می شود. آیین اختتامیه این جشنواره روز 17 مرداد ماه در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود