13 مرداد 1394
شماره خبر: 146720

حضور نمایش "گل مین"با کسب عناوین مختلف در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

حضور نمایش "گل مین"با کسب عناوین مختلف در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری


نمایش عروسکی اثر گذار و دیدنی گل مین که چندی پیش با کسب افتخارات مختلف توانسته بود نام خویش را در تئاتر های برتر حوزه کودک و نوجوان بگنجاند. به دبیرخانه چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری راه یافت تا در محک دوباره داوران این جشنواره قرار بگیرد.
گل مین که مضمونی کودکانه با رویکرد اشاعه فرهنگ ایثار دارد و با هدف انتقال ارزش‌های بلند دفاع مقدس به نسل کودک و نوجوان و ایجاد ارتباط میان این نسل با ارزش‌های اصیل دفاع مقدس تولید یافته بود توانست در بخش‌های ذیل جایزه بهترین‌ها را از جشنواره تئاتر مقاومت را از آن خود نماید:
رتبه اول بهترین کارگردانی
رتبه اول بهترین متن نمایش
رتبه اول بهترین طراحی صحنه
رتبه اول بهترین طراحی و ساخت عروسک
رتبه اول بهترین عروسک گردانی
اردی‌زاده کارگردان این نمایش که با دریافت جوایز بهترین‌های جشنواره چهاردهم به چهره آشنای جشنواره مقاومت تبدیل گشته بود پس از دریافت جایزه بهترین کارگردانی خویش به سمت نورالدین مافی نویسنده اثر ماندگار نورالدین پسر ایران رفت تا دستان این جانباز سرافراز عرصه رشادت را ببوسد و به وی ادای احترام نماید. این کارگردان جوان پس از دریافت جایزه خویش پشت تریبون قرار گرفت و به حضار گفت: امروز و در این کشور عزیز اگر آسایشی داریم و از نعمت امنیت برخورداریم قطعا به خاطر ایثار آدم‌هایی همچون نورالدین پسر ایران است. سخن اردی‌زاده و ادای احترام وی به میهمان ویژه اختتامیه با استقبال بالای حاضران مواجه شد و در میان صدای تشویق حاضران ایمان اردی‌زاده اجرای نمایش خویش را به کودکان مظلوم سوریه تقدیم نمود. گفتنی است نمایش دیدنی "گل مین "یکی از 4 اثر فاخری است که به جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری رسیده و منتظر نگاه و نظر موشکافانه داوران این جشنواره خواهد بود. گفتنی است جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری مهرماه سال جاری در شهر هنر پرور اصفهان برگزار و میزبان هنرمندان و آثار هنری تولید شده در مرکز استانی حوزه هنری سراسر کشور خواهد بود. شایان ذکر است علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با نحوه فعالیتهای حوزه هنری استان البرز و اطلاع از برنامه های در حال انجام حوزه هنری میتوانند به پایگاه مجازی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه و از آخرین رویدادهای هنری استان نیز مطلع گردند. اخبار چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری را در همین درگاه مجازی پیگیری نمایید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود