1 شهریور 1394
شماره خبر: 147720

دومین نشست تخصصی عکاسی با موضوع انسان وهنر برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دومین نشست تخصصی عکاسی با موضوع انسان وهنر برگزار می شود


نشست های تخصصی کارگروه عکاسی خانه عکاسان حوزه هنری البرز با حضور اساتید به نام عرصه عکاسی در نگارخانه سوره حوزه هنری استان البرز و با هدف تعالی و ارتقای دانش عکاسی هنرمندان این عرصه برگزار می شود.
این سلسله نشست ها با در بر گرفتن موضوعات مختلف و متنوع هنر عکاسی و با دعوت از اساتید خبره و کشوری فن عکاسی بر آن است تا با استفاده از علم جدید این هنر،آخرین راهها و اصول عکاسی نوین را به هنرمندان جوان این عرصه تقدیم نماید. این بار و در دومین نشست از این سلسله نشست ها ی محتوایی دوشنبه 2 شهریور ماه 94 و از ساعت 16 مبحث انسان وهنر در عکاسی با عناوینی شامل عرصه های مختلف اثر گذاری هنر بر روح انسان و البته در چشم عکاسان با حضور استاد "امیر علی جوادیان "از اساتید به نام هنر عرصه عکاسی مورد بررسی و موشکافی دقیق قرار خواهدگرفت. این نشست در راستای سلسله نشست هایی است که در آن هنرمندان و هنر پژوهان حاضر تحت سرپرستی و نظارت اساتید مطرح کشوری آخرین تکنیک های عکاسی را فرا میگیرند.
شایان ذکر است علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با نحوه فعالیتهای حوزه هنری استان البرز و اطلاع از برنامه های در حال انجام حوزه هنری میتوانند به پایگاه مجازی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه و از آخرین رویدادهای هنری استان نیز مطلع گردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود