7 شهریور 1394
شماره خبر: 148050

عضویت رایگان کتابخانه های استان در روز هشتم شهریور

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

عضویت رایگان کتابخانه های استان در روز هشتم شهریور


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز از اجرای طرح عضویت رایگان در روز هشتم شهریور به مناسبت هفته دولت در کتابخانه های عمومی سراسر استان خبر داد.
شمس الله فلاحاز اجرای طرح عضویت رایگان در روز هشتم شهریور به مناسبت هفته دولت در کتابخانه های عمومی سراسر استان خبر داد. وی گفت : بزرگداشت هفته دولت، پاسداشت خدمات ماندگار خادمینی است که در فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی ایشان «عبادت به جز خدمت خلق نیست» و چه زیبا می توان شهیدان گرانقدر رجائی و باهنر را مصداق عینی این مجاهدت مومنانه در دهه های اخیر یافت. هفته دولت یادآور یک دولت مکتبی و مردمی و سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر است .مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در ادامه افزود: به همین مناسبت تمامی کتابخانه های استان البرز در روز هشتم شهریور از آحاد ملت شریف استان البرز به صورت رایگان عضو می پذیرد و مردم شریف استان می توانند در این روز به کتابخانه های استان مراجعه و به صورت رایگان ثبت نام کنند.
وی اضافه کرد: توسعه و رشد و دوام علمی ،سیاسی، اقتصادی ،فرهنگی کشور با تقویت دانایی عموم و در نهادینه شدن فرهنگ مطالعه میسر خواهد بود. گفتنی است در طرح ثبت نام رایگان پرداخت 5000 ریال هزینه پرس کارت الزامی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود