11 شهریور 1394
شماره خبر: 148306

کانون‌های معیار البرز به کانون‌های محوری تبدیل می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

کانون‌های معیار البرز به کانون‌های محوری تبدیل می‌شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه کانون‌های معیار البرز به کانون‌های محوری تبدیل می‌شود گفت: ۵۰ کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان فعالیت دارند که اغلب معیار هستند.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعباس مسعودی با اشاره به اینکه تبدیل کانون‌های معیار به کانون‌های محوری در استان البرز از جمله اموری است که به طور جدی مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار داشت: 50 کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان فعالیت دارند که اغلب معیار هستند. وی با بیان اینکه این کانون‌ها به کانون محوری تبدیل نشدند و تعداد اندکی از آن‌ها در حوزه‌های مختلف به صورت تخصصی کار می‌‌کنند، خاطرنشان کرد: باید نسبت به توسعه و بهبود فضای فرهنگی استان اهتمام ویژه‌ای داشت. مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تاکید بر اینکه درصدد هستیم با استفاده از ظرفیت و توان تشکل‌های مردمی بسیاری از طرح‌ها و ایده‌های مرتبط با مسائل فرهنگی مورد نیاز استان را تامین و فراهم کنیم، تصریح کرد: فعال‌سازی کانون‌های فرهنگی از جمله اهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان و شهرستان‌های کشور است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعودی با اشاره به اینکه اعزام امام جماعت به مدارس، شرکت‌ها و موسسات از جمله وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است، یادآور شد: هیئت دولت سازمان تبلیغات اسلامی را موظف کرده براساس درخواست موسسات و مراکز مذکور روحانی اعزام کند. وی با بیان اینکه حضور مبلغان می‌تواند در بسیاری از امور کارساز و در ارتقاء سطح کیفی تولیدات کارخانجات تاثیرگذار باشد، عنوان کرد: این افراد می‌توانند نسبت به بحث اقتصاد مقاومتی و استفاده هرچه بهتر از منابع توصیه و برنامه‌های خوبی را ارائه دهند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه جمعیت بانوان فرهیخته در استان تشکیل شده است، افزود: بیش از 40 نفر از بانوان فرهیخته استان البرز در این جمعیت عضو بوده و حضوری فعال دارند.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود