11 شهریور 1394
شماره خبر: 148319

برپایی کتابخانه تخصصی شعر و ادب در البرز ضروری است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برپایی کتابخانه تخصصی شعر و ادب در البرز ضروری است


رئیس شورای شعر استان البرز گفت: لازم است کتابخانه اختصاصی شعر و ادب در استان البرز برپا شود و همکاری دستگاه‌های ذیربط برای تحقق این امر ضرورت دارد.
قاسم انصاری افزود: استان البرز ظرفیت‌های فرهنگی و ادبی قابل توجهی دارد و تعداد قابل توجهی از دست‌اندرکاران حوزه فرهنگی و ادبی کشور را در خود جای داده که این امر بر پتانسیل‌های فرهنگی و ادبی این استان می‌افزاید. وی ادامه داد: پتانسیل‌های ادبی استان البرز به اندازه‌ای است که باعث شده آمادگی برای داشتن کتابخانه اختصاصی شعر و ادب در استان البرز فراهم شود و باید بقیه شرایط مورد نیاز نیز برای تحقق این امر به وجود آید. انصاری گفت: این کتابخانه در صورت راه‌اندازی می‌تواند به یک کتابخانه مرجع برای استان‌های کشور در زمینه شعر و ادب در کشور تبدیل شود که این امر باید در برنامه‌های فرهنگی و ادبی استان لحاظ شود.
البرز به جایگاه شایسته خود در حوزه فرهنگ و ادب دست یابد
رئیس شورای شعر استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود خواستار فراهم شدن زمینه‌های مورد نیاز برای رسیدن این استان به جایگاه شایسته خود در حوزه فرهنگ و ادب شد و تحقق این امر را از مهمترین ضرورت‌های فرهنگی و ادبی استان دانست. وی اظهار امیدواری کرد: استان البرز بتواند همه ظرفیت‌های خود در زمینه امور ادبی و فرهنگی را شکوفا کند و توانایی‌های فرهنگی و ادبی آن در ایران و بین‌المللی شناسانده شود. انصاری افزود: دیده شدن مشکلات اهالی ادب و فرهنگ استان البرز از دیگر ضروریات است که این امر باید با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های مربوطه تحقق پذیرد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود