11 شهریور 1394
شماره خبر: 148329

آموزش و پرورش به جایگاه شایسته خود دست نیافته است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

آموزش و پرورش به جایگاه شایسته خود دست نیافته است


رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان استان البرز گفت:متاسفانه هنوزجایگاه شایسته‌ ومتناسب باپتانسیل‌ها ونیازهای آموزش و پرورش در هیئت دولت تعریف نشده وآموزش وپرورش به جایگاه شایسته و واقعی خود دست نیافته است.
عبدالرسول عباسی افزود: متاسفانه این نگاه وجود دارد که آموزش و پرورش مصرفی است درحالی که این نگاه کاملا غلط است و باید به بهترین نحو و در اسرع وقت اصلاح شود. عباسی ادامه داد: از هیئت دولت تقاضا داریم که آموزش و پرورش و نیازهای آن را به صورت ویژه ببیند و به این باور برسیم که آموزش و پرورش مصرفی نیست. این مسئول گفت: آموزش و پرورش یک نهاد کاملا فرهنگی است و تلاش‌هایی که برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های این نهاد انجام می‌شود، به نفع مسائل فرهنگی کشور نیز هست.
هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است
وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت شناسایی نیازهای آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: هزینه کردن در آموزش و پرورش، به نوعی سرمایه‌گذاری است که سود حاصل از این سرمایه‌گذاری بسیار قابل توجه و گسترده خواهد بود. رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان استان البرز ادامه داد: لازم است با همکاری همه دستگاه‌های ذیربط برای کاهش مشکلات آموزش و پرورش و فرهنگیان اقدام شود تا از بی‌انگیزه‌شدن معلمان جلوگیری به عمل آید. عباسی در پایان گفت: مسئله بی‌انگیزه‌ شدن معلمان در ارتباط تنگاتنگ با بی‌انگیزه‌ شدن دانش‌آموزان است که این امر، ضرورت کاهش مشکلات فرهنگیان را بیش از پیش آشکار می‎‌کند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود