16 شهریور 1394
شماره خبر: 148635

شهرستان ساوجبلاغ به 152 معلم دوره ابتدایی نیاز دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 شهرستان ساوجبلاغ به 152 معلم دوره ابتدایی نیاز دارد


مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ گفت که این شهرستان با کمبود 152 معلم ابتدایی روبروست که برای تامین معلم مورد نیاز در مدارس ابتدایی از معلمان توانمند در پایه های دیگر منطقه استفاده شده است.
عیسی بابالو افزود:بر اساس تغییر ات صورت گرفته در نظام آموزشی در قالب سند تحول بنیادین در وزارتخانه آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید این شهرستان با مازاد شناخته شدن یک چهارم معلمان مواجه شد. و ی اظهار کرد: به همین دلیل طرح ساماندهی نیروی انسانی در پایه ابتدایی در اولویت برنامه های این اداره قرار گرفت و برای معلمان نیز دوره های آموزشی تخصصی برنامه ریزی شد.
وی با اشاره به اجرای این دوره های تخصصی در راستای تامین کمبود معلم در مدارس ابتدایی بیان کرد: معلمان مورد نیاز در پایه ابتدایی از بین معلمان توانمند و علاقمند منطقه در زمینه تدریس در مدارس ابتدایی انتخاب و سپس تحت پوشش آموزش های لازم در طول تابستان قرار گرفتند. مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ ادامه داد: به رغم همه مشکلات و سختی ها طرح ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی 95-94 به اجرا درآمد به گونه ای که 780 معلم مسوولیت آموزش 22 هزار و 700 دانش آموز را در مدارس ابتدایی این شهرستان بر عهده دارند. بابالو گفت: این شهرستان در بخش فضای آموزشی نیز با کمبود روبروست که برطرف شدن این مشکل نیاز به همت خیرین مدرسه ساز و تامین اعتبار مناسب در بخش استانی و کشوری دارد. وی یادآور شد: 45 هزار دانش آموز و 3 هزار معلم در این شهرستان در 270 آموزشگاه آغاز سال تحصیلی جدید را در اول مهر ماه جشن می گیرند و در هفته گرامیداشت دفاع مقدس باردیگر با آرمانهای انقلاب، امام خمینی (ره ) ، شهدا و ولایت تجدید میثاق می کنند. شهرستان ساوجبلاغ با 270 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز البرز قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود