24 آبان 1391
شماره خبر: 14995

چاپ مقاله دانشجوی ممتاز دانشکده الهیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در مجله آمریکایی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

چاپ مقاله دانشجوی ممتاز دانشکده الهیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در مجله آمریکایی

سپیدار آنلاین: مقاله دانشجوی ممتاز مقطع کارشناسی ارشد رشته فقه و حقوق اسلامی دانشکده الهیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در مجله آمریکایی به چاپ رسید.
مقاله دانشجوی ممتاز مقطع کارشناسی ارشد رشته فقه و حقوق اسلامی دانشکده الهیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با عنوان Retribution of Accusation in Jurisprudence and Lawدر مجله آمریکاییLife Science Journal 2012با رتبه IsIبه چاپ رسید. از دیگر افتخارات این دانشکده می توان به پذیرش 3 تن از دانش آموختگان دانشکده الهیات در رشته های علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی و فلسفه و حکمت اسلامی در مقطع دکتری است. همچنین می توان به کسب رتبه های ممتاز در مسابقات سراسری قرآن و عترت کشوری اشاره کرد. کسب رتبه اول کشوری در سال 91 در رشته پایان نامه قرآنی، کسب رتبه سوم کشوری در سال 91 در رشته پایان نامه های قرآنی، کسب رتبه سوم کشوری در رشته قرائت به روش ترتیل، کسب رتبه پنجم کشوری در رشته حفظ کل قرآن مجید و راه یابی به جشنواره قرآنی دانشجویان ایران از دیگر موفقیت های وی است.
نمایشگاه کتاب لاتین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برپا شد
همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی نمایشگاه کتابی با عنوان کتاب لاتین شامل کتب تخصصی رشته‌های مختلف دانشگاهی در ساختمان امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد. در این نمایشگاه دانشجویان ضمن بهره گیری از آخرین کتاب لاتین مرتبط با رشته های تحصیلی خود از تخفیف در خرید نیز استفاده کردند. لازم به ذکر است این نمایشگاه که به همت کتابخانه مرکزی و معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در طبقه زیرین ساختمان امام خمینی(ره)برپا شده است تا 27 آبان ماه ادامه دارد. این در حالی است که با هماهنگی روابط عمومی واحد کرج به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از کتابداران 12 کتابخانه این دانشگاه با اهدای لوح یادبودی تقدیر و تشکر شد. در حال حاضر واحد کرج یک کتابخانه مرکزی و 13 کتابخانه در دانشکده ها و آموزشکده ها با هزاران عنوان کتاب و نیز 899 عنوان مجله فارسی، 273 عنوان مجله لاتین و 7634 کتاب الکترونیکی و همچنین کتابخانه مجهز مخصوص نابینایان از واحدهای دانشگاهی بسیار غنی و فعال سطح کشور می باشد.
برگزاری جلسه مشورتی ریاست و استادان مراکز آموزش عالی سمای دانشگاه
در نشستی صمیمانه استادان مراکز آموزش عالی سما وابسته به دانشگاه آزاداسلامی واحد با دکتر حاجی خانی رئیس واحد کرج دیدار و گفتگو کردند. در این جلسه که در سالن اجتماعات آموزشکده عالی سمای خواهران واحد کرج با حضور دکتر حاجی خانی رئیس دانشگاه، دکتر مبلغی معاون اداری و مالی، دکتر محمودی معاون آموزشی، مهندس اسکندری معاون عمرانی و پرهیزکار مدیر دفتر استخدام و جذب هیات علمی و جمعی از مدیران برگزار شد پس از بازدید دکتر حاجی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از وضعیت موجود و فضاها و امکانات موجود در این آموزشکده، گزارش مشروحی از روند اجرای امور در مراکز سما از سوی دکتر جهانیان معاون امور سماو رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد کرج ارائه شد. در ادامه جلسه استادان این مراکز آموزشی با بیان مسائل، مشکلات و طرح پیشنهادات خود در فضایی صمیمانه با ریاست واحد کرج به گفتگو نشستند خانم پرهیزگار مدیر دفتر استخدامو جذب هیات علمی و دکتر محمودی به سولات حاضرین پاسخ دادند و دستورات لازم توسط دکتر حاجی‌خانی برای رفع موانع و مشکلات و بررسی هرچه دقیقتر مسائل به مسئولین ذیربط ابلاغ شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود