16 مهر 1394
شماره خبر: 150616

دانش آموز نظرآبادی نائب قهرمان مسابقات کاراته جهان شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

[

دانش آموز نظرآبادی نائب قهرمان مسابقات کاراته جهان شد


b]مدیر آموزش و پروش نظرآباد گفت که یک دانش آموز این شهرستان در مسابقات جهانی کاراته نائب قهرمان جهان شد.[/b]
محسن شهبازی افزود: مهر زاد امراه زاده دانش آموز مدرسه نمونه دولتی شهدای فرهنگی نظرآباد توانست در مسابقات کاراته جهان که در روزهای اخیر در تهران برگزار شده به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کند. وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات کاراته ویژه نوجوانان برگزار شد که دانش آموز نظرآبادی با کسب امتیاز بالا توانست برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کند و پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورد.
شهبازی بیان کرد: این دانش آموز در کارنامه ورزشی و تحصیلی خود مدال های رنگارنگ و نمرات خوبی را به ثبت رسانده که نشان دهنده توانمندی و استعداد او در عرصه ورزش تخصصی و علم آموزی است.
وی گفت: در این شهرستان دانش آموزان در رشته های ورزش تخصصی از جمله کشتی ، کاراته ، شنا ، فوتبال ، تکواندو دارای توانمندی ویژه ای هستند که نیاز به حمایت و توجه بیشتری از سوی مسوولان ذیربط استانی و کشوری دارند. این مسوول ادامه داد: درخشش دانش آموزان نظرآبادی در مسابقات استانی ، کشوری و جهانی حکایت از استعداد های آنان دارد که باید در شکوفایی این استعدادها اقدامات مناسب برای برنامه ریزی هدفدار انجام شود. شهرستان نظرآباد در 45 کیلومتری غرب کرج واقع شده که 42 هزار و 300 دانش آموز دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود