25 آبان 1391
شماره خبر: 15070

نشست اعضای سازمان بسیج اساتید البرز با نمایندگان مجلس برگزارشد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

نشست اعضای سازمان بسیج اساتید البرز با نمایندگان مجلس برگزارشد

سپیدار آنلاین: نخستین نشست مشترک اعضای سازمان بسیج اساتید استان البرز و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در محل این سازمان برگزارشد.
محمدرضا رحیمی پور رئیس بسیج اساتید استان البرز و عضو هیات علمی پژوهشگاه مواد و انرژی در این نشست گفت: این تشکل وظایف خطیری برای احیای ارزشهای اسلامی دارد.
وی افزود: تلاش در جهت اسلامی کردن دانشگاهها و نیز پرداختن به امور علمی، فرهنگی و اقتصادی از جمله راهبردهای سازمان بسیج اساتید است. رحیمی پور با اشاره به اینکه در سطح استان البرز حدود 600 استاد و هیات علمی دانشگاه عضو بسیج اساتید هستند گفت : استفاده از توانمندیهای بسیج اساتید در بخش های مختلف ضروری است . عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ضمن پاسخگویی به سوالات و نظرات ارائه شده اساتید بسیجی، گفت:فضای جامعه بایدبه گونه ای باشد تا نمایندگان بتوانند بر اساس تشخیص درست و به دور از فشارهای روانی جامعه به وظایف قانونی خود عمل نمایند. وی بااشاره به برخی از طرحها و لوایح مهمی که در شرایط حساس کنونی در مجلس مطرح است، اظهار داشت: رعایت مصالح نظام و شجاعت در تصمیم گیری در این شرایط ضروری است . محمدجواد کولیوند نماینده دیگر مردم کرج در مجلس در سخنانی بر استمرار نشست های بسیج اساتید و نماینده مجلس تاکید کرد و گفت: بسیج اساتید می تواند به عنوان یک اتاق فکر در تهیه آمار ، شاخص ها ، تجزیه و تحلیل ها و ارائه راهکارها به مسئولین اثر گذار باشد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود