25 آبان 1391
شماره خبر: 15094

همایش 5 هزار نفری جوانان عاشورایی در البرز برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

همایش 5 هزار نفری جوانان عاشورایی در البرز برگزار می شود

سپیدار آنلاین: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری همایش پنج هزار نفری جوانان عاشورایی در این استان خبر داد.
ابراهیم آخوندی اظهار داشت: این همایش در روز هفتم آذر ماه جاری مصادف با 12 محرم با تجمع دانش آموزان در مصلی نماز جمعه کرج برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: همایش جوانان عاشورایی با هدف احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، سرکوب فیلم موهن امریکایی صهیونیستی و لبیک به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) برگزار خواهد شد. معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: دانش آموزان دبیرستانی پسر در این روز از ابتدای میدان شهدا به طرف مصلی نماز جمعه حرکت خواهند کرد و تجمع عظیم و بی نظیر دانش آموزی را در مصلی کرج خواهند داشت. آخوندی تصریح کرد: در این اجتماع بزرگ دانش آموزی سخنرانی امام جمعه کرج و مراسم عزادرای نیز برگزار خواهد شد.
دانش آموزان استان البرز یاری رسان ستاد بازسازی عتبات عالیات
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: دانش آموزان البرز با یاری رسانی به ستاد بازسازی عتبات استان در ساخت ضریح حبیب ابن مظاهر و توسعه حرمین شریفین عسکریین (ع) مشارکت می کنند. آخوندی گفت: مراسم نمادین این مشارکت در ماه محرم 29 آبانماه در مدارس استان برگزار خواهد شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود