4 آبان 1394
شماره خبر: 151586

نشست کتاب خوان در شهرستان نظرآباد برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

نشست کتاب خوان در شهرستان نظرآباد برگزار می شود


نشست «کتاب‌خوان» از سلسله نشست‌های به اشتراک گذاری کتاب‌های خوانده شده با مشارکت کتابداران، نویسندگان، اهالی رسانه و فعالین حوزه کتاب در دهم آبان ماه، در شهرستان نظرآباد برگزار می شود.
نشست «کتاب‌خوان» از سلسله نشست‌های به اشتراک گذاری کتاب‌های خوانده شده با مشارکت کتابداران، نویسندگان، اهالی رسانه و فعالین حوزه کتاب در دهم آبان ماه از ساعت 15، در فرهنگسرای هنر شهرستان نظرآباد به میزبانی کتابخانه های عمومی این شهرستان برگزار می شود. رییس اداره کتابخانه های عمومی نظرآباد با اعلام این خبر گفت: «کتاب‌خوان» نشستی صمیمانه با هدف آشنایی عموم مردم با نحوه و چرایی مطالعه به عنوان گام مهم در توسعه فرهنگ مطالعه ، ایجاد احساس نیاز به مطالعه و فرهنگ سازی این امر و نیازسنجی ذائقه مطالعاتی عموم مردم و همچنین بهبود نگرش عموم مردم و کیفیت سبک زندگی ایشان در اثر مطالعات هدفمند و کاربردی و معرفی کتاب‌های مفید و ترویج کتابخوانی است که با مشارکت کتابداران، نویسندگان، اهالی رسانه و فعالین حوزه کتاب برگزار می شود.
ابوالفضل آزاد فلاح در ادامه گفت: ایجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، اشتراک گذاری کتابهای خوانده شده، معرفی کتاب های مفید و کاربردی، ارتقاء و توانمند سازی کتابداران از طریق مطالعه، آشنایی با شیوه های استاندارد معرفی کتاب از جمله اهدافی است که در این راه دنبال می کنیم. گفتنی است علاقمندان می توانند برای تبت نام در این نشست ها از این لینک از طریق سایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان اقدام نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32255001 و 32255002 داخلی 110 واحد فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود