4 آذر 1394
شماره خبر: 153586

هفتاد و نهمین جلسه کمیته تبلیغات و فرهنگی استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

هفتاد و نهمین جلسه کمیته تبلیغات و فرهنگی استان البرز برگزار شد


برگزاری هفتاد و نهمین جلسه کمیته فرهنگی و تبلیغات استان البرز مجوز تاسیس ٥ موسسه فرهنگی هنری ، ٥ چاپخانه ، ٣ مرکز نشر کتاب و ٥ مرکز تبلیغاتی دیگر در البرز صادر شد.
معاون فرهنگی مطبوعاتی این اداره کل گفت: هفتاد و نهمین جلسه کمیته فرهنگی استان در اواخر آبان ماه سال جاری برگزار شد و طی آن با صدور مجوز ٥ موسسه فرهنگی هنری و تمدید پروانه فعالیت ٤ موسسه فرهنگی هنری ، صدور مجوز و تمدید موافقتنامه ٥ چاپخانه و صدور مجوز ٣ مرکز نشر و تبدیل صاحب امتیازی ١ مرکز نشر از حقیقی به حقوقی موافقت شد و به تخلفات یک موسسه فرهنگی هنری مورد رسیدگی قرار گرفت. محمد طاهری اظهار داشت: در هفتاد و نهمین جلسه کمیته تبلیغات استان نیز با صدور مجوز ٥ کانون آگهی و تبلیغاتی، تمدید پروانه فعالیت ٧ کانون آگهی و تبلیغاتی موافقت شد.
وی افزود: جلسات کمیته فرهنگی و کمیته تبلیغات استان به صورت جداگانه و به طور ماهانه و منظم ، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و کارشناسان مربوطه برگزار می شود و طی آن به درخواست متقاضیان تاسیس مراکز فرهنگی و تبلیغاتی ، تمدید پروانه فعالیت آنان و سایر امور این مراکز رسیدگی می شود. معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خاطر نشان ساخت: بی شک مشارکت مردم در فعالیت های فرهنگی هنری استان با تاسیس مراکز فرهنگی هنری میسر می شود و قطعا حضور مردم در فعالیت های فرهنگی هنری به رشد و توسعه فرهنگ و هنر استان کمک شایانی خواهد نمود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود