1 آذر 1391
شماره خبر: 15444

آیین عزاداری هیاتهای مذهبی دانش آموزی در کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

آیین عزاداری هیاتهای مذهبی دانش آموزی در کرج برگزار شد

سپیدار آنلاین: آیین عزاداری هیاتهای دانش آموزی ناحیه سه کرج در سوگ سالار شهیدان امام حسین (ع ) در مسجد جامع رجایی شهر این شهرستان برگزارشد.
مدیر آموزش وپرورش ناحیه سه کرج درحاشیه این مراسم گفت: نوجوانان و جوانان به عنوان وارثان مکتب اسلام، عاشورا و انقلاب اسلامی همواره در سنگر معنویت، اخلاق، علم و دانش پیشرو و پیشتاز هستند. احمدعلی قنبرهراتی افزود: همه ما به ویژه نسل جوان باید سیره زندگی سالار شهیدان را مورد مطالعه دقیق قرار داده و فرهنگ عاشورا و علت های اصلی قیام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع ) برای نسل دانش آموز به خوبی تبیین شود. وی اضافه کرد: تحقق این امر باعث می شود جامعه ما را در برابر شبیخون فرهنگی دشمن مصون بماند. قنبرهراتی افزود: یکی از مقوله های مهم جامعه اسلامی در حوزۀ مسایل اخلاقی و اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر است که لازم است جوانان به این امر توجه ویژه داشته باشند.
مدیر آموزش وپرورش ناحیه سه کرج گفت: خوشبختانه تبیین قیام اباعبدالله الحسین (ع) در حلقه معرفتی با موضوعات عاشورا توسط آموزش و پرورش در حال توسعه است. وی یادآورشد: مهمترین رسالت امام حسین (ع ) امر به معروف و نهی از منکر بود و لازم است مردم بویژه فرهنگیان زمینه اجرای این فریضه را در جامعه بیش از پیش فراهم کنند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود