22 آذر 1394
شماره خبر: 154469

افتتاح دو نمایشگاه و یک دفتر مشاوره پزشکی درامامزاده طاهر(ع) کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

افتتاح دو نمایشگاه و یک دفتر مشاوره پزشکی درامامزاده طاهر(ع) کرج


به مناسبت سالروز رحلت نبی اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) دو نمایشگاه و یک دفتر مشاوره طب سنتی در آستان مطهر امامزاده طاهر(ع) کرج به بهره برداری رسید.
در سالروز رحلت نبی اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، یک نمایشگاه کتب مذهبی و یک نمایشگاه آثار خوشنویسی و همچنین یک دفتر مشاوره پزشکی و طب سنتی درصحن مطهر امامزاده طاهر(ع) کرج به بهره برداری رسید.
دفترمشاوره پزشکی و طب سنتی
در روز پنجشنبه مصادف با ٢٨صفر، به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، در صحن مطهر امامزاده طاهر، دفتر مشاورپزشکی و طب سنتی با حضورمهدی ابدالی مشاورمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کرج و سمیعی ، تولیت امامزاده طاهر(ع) جهت بهره مندی عموم به طور رایگان و اشاعه فرهنگ وقف افتتاح گردید . نمایشگاه کتب مذهبی نمایشگاه کتب مذهبی در شبستان آستان امامزاده طاهر برگزار شد. در این نمایشگاه علاوه بر اختصاص ٣٠% تخفیف از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج نیز کتب زیارتنامه ازبعید و سخنان گهربار امام خمینی (ره) بطور رایگان در اختیار عموم قرار گرفت که با استقبال چشمگیری روبه رو شد.
نمایشگاه آثار خوشنویسی
با همکاری جمعی از خوشنویسان انجمن خوشنویسان کرج در شبستان آستان مقدس امامزاده طاهر با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج نمایشگاهی پیرامون همین موضوع برگزار گردید .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود