25 آذر 1394
شماره خبر: 154727

موسسه فرهنگی ایثار البرز 3500 جلد کتاب به کتابخانه های استان اهدا کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

موسسه فرهنگی ایثار البرز 3500 جلد کتاب به کتابخانه های استان اهدا کرد


موسسه فرهنگی ورزشی ایثار البرز در اقدامی 3500 جلد کتاب به ارزش 250 میلیون ریال به کتابخانه های عمومی استان البرز اهداء کرد.
موسسه فرهنگی ورزشی ایثار البرز در اقدامی 3500 جلد کتاب به ارزش 250 میلیون ریال به کتابخانه های عمومی استان البرز اهداء کرد. منابع اداره کل کتابخانه های البرز با تایید این مطلب گفت: موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار استان البرز در ماه جاری با هدف ترویج مطالعه و افزایش دانش جوانان و عموم مردم علاقه مند به کتاب این اقدام را صورت داد. قاسمی کارشناس ادامه داد: استان البرز دارای ظرفیت بالایی از نظر دانش عمومی است و با توجه به اینکه طبق آخرین آمارها مطالعه در استان رشد چشمگیری داشته است نیاز کتابخانه های عمومی به انواع کتاب و سلایق مختلف بیش از پیش احساس می شود و انتظارات اعضای کتابخانه های عمومی از این اداره کل به طور طبیعی بالاست و منابع ما نیز باید طبق درخواستها و نیاز اعضا باشد از همین رو برای تکمیل و تجهیز منابع کتابخانه ها یکی از اقدامات ارزشمند شهروندان ، موسسسات و دستگاههای اجرایی اهداء کتاب است. کارشناس منابع اداره کل کتابخانه های البرز ادامه داد: در همین راستا برخی از موسسات و ارگانهایی که نیاز مطالعه در جامعه را درک کرده و آن را یک احساس تکلیف می دانند پا پیش گذاشته و با هماهنگی هایی که با اداره کل داشته اند و بر اساس نیازمندیها و شرایط روز جامعه کتابهایی را برای کتابخانه های عمومی البرز اهداء کرده اند.
کاظم قاسمی در پایان ضمن تقدیر از این اقدام موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار استان البرز از دیگر نهادها،موسسات و ارگانهای خصوصی و دولتی خواست در این اقدام فرهنگی و ارزشمند با اداره کل کتابخانه های عمومی استان مشارکت نمایند. گفتنی است هر ساله صد ها هزار نسخه کتاب از سوی مردم و نهاد ها به کتابخانه های عمومی استان در قالب طرح اهدای کتاب اهدای اندیشه اهدا می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود