1 آذر 1391
شماره خبر: 15481

برتری دانشگاه آزاد کرج در مسابقات قرآن و عترت دانشجویی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برتری دانشگاه آزاد کرج در مسابقات قرآن و عترت دانشجویی

سپیدار آنلاین: قهرمانی در مسابقات ورزشی دانشجویی، کسب رتبه در مسابقات قرآن عناوین مهمترین خبرهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج است.
پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد نجف آباد برگزار شد. در این مسابقات که تیم هایی از واحدهای مناطق دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور حضور داشتند علیرضا درویش پور دانشجوی رشته الکترونیک آموزشکده پسرانه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به مقام قهرمانی رشته تکواندو دست یافت و مدال طلای این مسابقات را از آن خود کرد.
گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شد
دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با همکاری بنیاد شهید امور ایثارگران شهرستان کرج اولین گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر را برگزار کرد. در این گردهمایی که در سالن شهید مفتح دانشکدهالهیات واحد کرج برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی تبار معاون فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی واحد کرج ضمن خیرمقدم به دانشجویان شاهد و ایثارگر و تبریک به ایشان بسبب کسب موفقیت علمی و ورود به دانشگاه و عرصه علم و فرهنگ کشور به ایراد سخنانی پیرامون جایگاه شهدا در اسلام و جامعه اسلامی ایران و نیز مسئولیت هایی که بر عهده بازماندگان می‌باشد پرداختند. وی در سخنان خود به علم و ایمان به مثابه بال های پرواز انسان اشاره کرده و افزود حال که این امکان برای شما فراهم است که در راه علم و دانش قدم بردارید قدر فرصت های طلایی جوانی را بدانید و با تزکیه همزمان نفس در راه علم و تقوی بصورت توام تلاش کنید. وی ادامه داد: شما جوانان پاک دل می بایست راه پدران شهید و جانبازا و ایثارگر خود را ادامه دهید و مسئولیت ادامه راه آنان در نخستین قدم با شماست.
برگزاری همایش هفته بهداشت روانی در آموزشکده دخترانه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
به مناسبت هفته بهداشت روانی و به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با مقوله بهداشت روانی و راه‌های دستیابی آن دفتر مشاوره آموزشکده دخترانه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج دو همایش تحت عناوین «رازهای موفقیت در زندگی» و «زندگی ایده آل در معاشرت با دیگران» در سالن اجتماعات این آموزشکده برگزار نمود که با حضور پرشور و چشمگیر دانشجویان همراه بود. در این همایش‌ها که با محورهای ارتباطات، شیوه‌های ارتباطی زبان بدن، اعتماد و اعتمادسازی، ارتباطات شاد، انواع شیوه های برخورد و ارتباط با مشکلات، مفهوم موفقیت، راه های رسیدن به موفقیت، خودشناسی و عوامل موثر در موفقیت، بررسی مهارت کنترل خشم، بررسی روابط درون خانواده و تاثیر آن در موفقیت کارشناسان و استادان مربوطه به ایراد سخنرانی پرداختند.
کسب 13 رتبه دانشگاه آزاد کرج در مسابقات قرآن
مرحله کشوری و مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن و عترت به میزبانی واحد قزوین در آبان ماه سال جاری برگزار شد و 13 نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج موفق به کسب رتبه های درخشانی در این مسابقات سراسری شدند. همچنین در این مسابقات 3 نفر از دانشجویان واحد کرج به جشنواره قرآنی دانشجویان ایران راه یافتند. در این مسابقات فاطمه مسجدی در رشته پایان نامه های قرآنی، راضیه فولادی سپهر در رشته شکسته نستعلیق، مریم سمایی در رشته قرائت به روش تحقیق رتبه های اول کشوری را از آن خود کردند.
درخشش واحد کرج در المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور تیم هایی از سراسر کشور برگزار شد و طی آن دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضوری پررنگ و مقتدر موفق به اخذ چندین مقام طلا، نقره و برنز شدند. در این مسابقات مدال های طلا و مقام های قهرمانی تکواندوی برادران توسط رسول عزیزی و پیام قبادی، مدال طلا و مقام قهرمانی کشتی فرنگی برادران توسط ابوذر نورزاده، مقام نائب قهرمانی و مدال نقره تکواندوی برادران توسط مجید بهرامی و مقام سوم و مدال برنز تکواندوی برادران نیز توسط حسین عبادی کسب شد. همچنین در این مسابقات مقام اول تیمی نصیب تیم تکواندوی واحد کرج و مقام سوم تیمی والیبال برادران نیز نصیب تیم والیبال واحد کرج شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود