29 آذر 1394
شماره خبر: 154892

شناخت دقیق از موضوع نفوذ دشمن کشور را درحاشیه امن قرار می دهد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

شناخت دقیق از موضوع نفوذ دشمن کشور را درحاشیه امن قرار می دهد


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: زمانی جمهوری اسلامی در حاشیه امن قرار می گیرد که شناخت دقیق و درستی از نفوذ حاصل شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی در نشست خبری به مناسبت 9 دی، افزود: باید بر بصیرت اقشار مختلف مردم افزوده شود بنابراین محور اصلی برنامه های 9 دی بصیرت افزایی درچارچوب جلوگیری از نفوذ خواهد بود. وی ادامه داد: مقام معظم رهبری 9دی را بعنوان روز بصیرت یاد کرده اند و درمجلس شورای اسلامی نیز این روز به تصویب رسیده و دست اندرکاران این مناسبت تاریخی مهم باید با هدف بصیرت افزایی در برگزاری آیین های مختلف تلاش کنند . روحی یزدی ، موضوع نفوذ فردی و جریانی را محورکاری طلایه داران حماسه 9دی خواند تا با واکاوی نفوذ واقع بینانه این موضوع را مورد بررسی قراردهند . اما رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز درادامه این شورا متولی برگزاری آیین های ویژه 9دی خواند و افزود: برخی از نهادها و ادارات جلساتی را تحت عنوان 9دی برگزارمی کنند.
وی ادامه داد: این هشدار لازم است که برخی تعدد تصمیم ها در بزرگداشت 9دی معلول بی تدبیری برخی مدیران است و ازیک ماه گذشته این روز توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه ریزی شده است . رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: اگرچه با برگزاری تعدد جلسات مخالف نیستیم اما معتقدیم انسجام این جلسات سبب رسیدن به هدف بصیرت افزایی می شود نه آنکه هرنهادی وظایف ذاتی خود را رها کند و به موازی کار بپردازد . روحی یزدی درادامه به بیان برنامه ها و آیین های گرامیداشت 9دی پرداخت و افزود: در مرکزاستان البرز سخنرانی ویژه ای با حضور یکی از مسوولان کشوری برگزار شده و رژه موتورسواران نیز پیش بینی شده است . وی گفت:همایش بانوان ،نشست های دانشجویی دردانشگاه های آزاد و خوارزمی ، آیین های ویژه درمساجد درشب ولادت پیامبراکرم (ص) با موضوع بصیرت افزایی ،یک هفته نشست با موضوع بررسی نفوذ ،یکسان سازی بنرهای تبلیغاتی ، هماهنگی با اتحادیه های انجمن های اسلامی و بسیج دانش آموزی برای برگزاری مراسم ها از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این مناسبت تاریخی مهم است .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود