2 آذر 1391
شماره خبر: 15506

حرکت بسیجی در امتداد نهضت عاشورا است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

حرکت بسیجی در امتداد نهضت عاشورا است

سپیدار آنلاین: فرمانده سپاه امام حسین(ع) ناحیه کرج گفت: حرکت بسیج و بسیجی به واقع حرکتی در امتداد نهضت عاشورا و تاسی به آرمانهای ناب آن است.
سرهنگ احمد رضا باهک با حضور در گردهمایی بسجیان شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج که در سالن باشگاه میلاد برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن عاشورای حسینی، گفت: بسيجي بودن آمادگي براي دفاع از حق، حق شناسي و حق پرستي و پاسداري و صيانت از عدالت است. وی افزود: تجمع عاشورائیان بسیجی نیز در این راستا شکل گرفت و امروز به سبب همین انسانهای وارسته و بزرگ عزتی به دست آورده و حکومتی بنا کرده ایم که در مقابل دشمنان ایستاده و ابرقدرتهای دنیا در برابر آن زانو زده اند. این مسئول با بیان اینکه همه ما باید در این مسیر گام برداریم، خاطرنشان کرد: مفهوم بسيج را میتوان با مفاهيمي مانند شيفتگان خدمت، تشنگان ولايت، پاسداران عدالت، و رهروان خميني كبير(ره) تطابق داد و از این نهاد به بزرگي، بزرگواري و كرامت ياد كرد.
همگی ما در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئول هستیم
باهک تاکید کرد: با توجه به جایگاه بسیار حساس بسیج در نشان دادن چهره نظام جمهوری اسلامی و ایجاد جاذبه در درون جامعه برای مشاركت و جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به سمت الگوهای سازنده مبتنی بر هویت ملی – مذهبی از دیدگاه مقام معظم رهبری، بسیج و بسیجی مسئولیتی سنگین را به عهده داشته و توانسته یك ارتش معنوی مردمی را پایه ریزی كند. وی افزود: همگی ما اعم از مسئول و غیر مسئول در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه خطیری داریم. فرمانده سپاه امام حسین(ع) ناحیه کرج در ادامه با بیان اینکه لازم است از سرگذشت شهدا الگو بگیریم، خاطرنشان کرد: مبارزه علمی برای جوانان زنده كردن روح، جستجو و كشف واقعیت ها و حقیقت هاست که شهدا نیز در این راستا حرکت کرده اند. در پایان این مراسم نیز برای قدردانی از تلاش های بی وقفه هدایایی به رسم یادبود به مدیران بسیجی و بسیجیان نمونه شهرداری کرج اهدا شد.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود