3 دی 1394
شماره خبر: 155211

تفاهم نامه همکاری میان کتابخانه های عمومی و نهضت سوادآموزی امضاء شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تفاهم نامه همکاری میان کتابخانه های عمومی و نهضت سوادآموزی امضاء شد


طی نشستی تفاهم نامه همکاری میان اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز و معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز امضاء شد.
حجت الاسلام فلاح مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن خوش آمد گویی و بیان اهداف این اداره کل در استان ، با مهم ارزیابی کردن این تفاهم نامه گفت: همواره ارتباط مطلوبی میان اداره کل کتابخانه های عمومی استان و اداره کل آموزش و پرورش برقرار بوده است و تعامل و ایجاد تفاهم نامه ها میان این دو اداره کل موجب ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه و افزایش سرانه مطالعه در استان می گردد.
الهویی در این نشت خدمت به کتاب را سعادت دانست و گفت: کتاب زندگی عامیانه را تبدیل به زندگی عالمانه می کند و کتاب یک پند دهنده بی غرض است . وی در ادامه سخنان خود برتوانایی های اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز برای توسعه سواد در نوسوادان تاکید کرد و امضای این تفاهم نامه را بسیار موثر دانست. یکی از اقدامات موثر که با امضاء این تفاهم نامه انجام خواهد شد تقویت ایستگاه های سیار اداره کل کتابخانه های عمومی استان به کتابهای مفید و مختص به نوسوادان برای روستاهای استان خواهد بود. گفتنی است در این نشست کارشناسان فرهنگی، منابع و روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان در راستای ارائه راهکارهای مفید در توسعه کتابخوانی میان کم سوادان و نوسوادان حضور دارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود